Ubisoft
81 recensioner från 1 källa
ⓘ Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Ubisoft kommer från 81 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.
Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ubisoft:
– TrustPilot (81)
Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ubisoft har en mycket dålig kommunikation med sina spelare och kunder, vilket resulterar i en frustrerande användarupplevelse. Många klagar på usel kundservice, problem med kontohantering och svårigheter att få support. Dessutom verkar det finnas tekniska problem med att komma åt konton och spel. Även om installationen av spel är enkel, är det tydligt att kommunikationen och servicen behöver förbättras avsevärt för att skapa en bättre relation och tillit till företaget. (10%)
“Köpte Far Cry 4 på Steam till ett bra pris men tvingades använda Ubisoft Connect istället”
“Blockerade mitt konto utan anledning, lång svarstid på supportärenden”
“Usel butik”
“Serverna och spelen är av väldigt låg kvalitet”
“Rainbow Six Siege är skandalöst dåligt denna säsong”
“Matchmaking är problematiskt och serverproblem är konstanta”
“Spelet verkar vara skriptat och manipulerat för att vinna eller förlora”
“dåliga tjänster”
“Ubisoft säger: 'Spelare måste vänja sig vid att inte äga sina spel'”
“Dålig användarupplevelse för allt som inte är att spela ett spel från Ubisoft”
👍 6 👎 91
Sammanfattade recensioner
ⓘ Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.Mr James Hedley - 12 maj 2024Trustpilot 🔗
- Köpte Far Cry 4 på Steam och fick inte spela det
- Köpte Far Cry 4 på Steam till ett bra pris men tvingades använda Ubisoft Connect istället
- Blockerade mitt konto utan anledning, lång svarstid på supportärenden
- Kunde inte få en återbetalning från Steam, känns som bedrägeri
Oliver Palotai - 12 maj 2024Trustpilot 🔗
- Usel butik
NIVEX - 8 maj 2024Trustpilot 🔗
- Serverna och spelen är av väldigt låg kvalitet
Federico Di marco - 8 maj 2024Trustpilot 🔗
- Rainbow Six Siege är skandalöst dåligt denna säsong
- Matchmaking är problematiskt och serverproblem är konstanta
- Spelet verkar vara skriptat och manipulerat för att vinna eller förlora
- Giftiga användare och generellt dålig spelarupplevelse
Pierre Blevin - 5 maj 2024Trustpilot 🔗
- dåliga tjänster
BobYeeterson - 4 maj 2024Trustpilot 🔗
- Skräpföretag
- Ubisoft säger: 'Spelare måste vänja sig vid att inte äga sina spel'
- Ubisoft måste också vara bekväma med att jag inte köper deras spel
- Mycket dåligt, skräpföretag som är fientliga mot konsumenter
- Mycket girigt företag, de hatar ägandeskap
- De kommer att ta bort spel från dig som DU betalade för
- De förtjänar att stängas ner. Om bara någon skulle stämma dem.
The real Barry Bonds - 4 maj 2024Trustpilot 🔗
- Dålig användarupplevelse för allt som inte är att spela ett spel från Ubisoft
- Allt fokus och resurser går till att producera bra spel
- Tvingades lösa ett problem som tog 2 timmar och resultatet var oklart
- Systemet krävde koppling av mitt gamla konto och skapande av ett nytt utan tydlig anledning
PaulMyFinger - 2 maj 2024Trustpilot 🔗
- Slöseri med tid
- Problematisk inloggningsprocess
- Kräver skapande av konto på Ubisoft Connect
- Svårt att skapa konto på grund av säkerhetsbilder
Mr Bob Macmahon - 27 april 2024Trustpilot 🔗
- Inget svar
Davidvictormeldrew Idontbelieveit Thomas - 26 april 2024Trustpilot 🔗
- Borta utan varning, har tagit bort spel jag köpt
Tymek K. - 24 april 2024Trustpilot 🔗
- Aggressivt och rasistiskt språk
Brad - 22 april 2024Trustpilot 🔗
- Fruktansvärd kundservice
- Häckat e-postkonto
- Vägrade uppdatera e-postadress
- Oprofessionell personal
Leighann DeVries - 12 april 2024Trustpilot 🔗
- Kundservice är omöjlig att komma i kontakt med
James - 8 april 2024Trustpilot 🔗
- Pop-up-annonser för andra spel
- Annonser på startsidan
CT - 5 april 2024Trustpilot 🔗
- Absolut hemsk service
- Falsk marknadsföring av kontoprogression
- Ingen hjälp tillgänglig
- Bekymrad om försäljning istället för att hjälpa kunderna
- Tidsbrist för kunder
- Problem med förlorade föremål och kundtjänststöd
- Svårt att få hjälp när problem uppstår
- Tidskrävande att försöka få hjälp från företaget
Maximillian - 3 april 2024Trustpilot 🔗
- Girigt företag
- Utnyttjar sin publik med olika betalpass och skins
Robert Plant - 1 april 2024Trustpilot 🔗
- Långsam kundsupport
- Fick inte svar på e-posten
Saba Rivandi - 27 mars 2024Trustpilot 🔗
- Problem med servrarna
- Fel på hemsidan
David - 20 mars 2024Trustpilot 🔗
- Det kräver en verifikationskod vid kontohantering
Георги Димитров - 18 mars 2024Trustpilot 🔗
- Dålig kundservice
- Felaktig kommunikation
- Hemsidan är förvirrande
- Ingen återbetalningspolicy
Natalia Szuma - 12 mars 2024Trustpilot 🔗
- Dramat
Jordan Bufford - 6 mars 2024Trustpilot 🔗
- dum
- debiterade mig två gånger
- låter mig inte länka mitt konto
- mycket irriterad
Joseph Walls - 25 februari 2024Trustpilot 🔗
- Brist på förhandsorderinnehåll för Skull and Bones trots att jag betalade för premieutgåvan från PlayStation Store
- PlayStation skyller på Ubisoft och Ubisoft svarar inte
- Ingen respons trots flera försök med olika ärenden
- Endast svarade innan släppdatumet och bad mig vänta till släppdatumet för att få njuta av mitt innehåll
- Släppdagen kom utan innehåll och de har ignorerat mig sedan dess
- Håll er borta
Tom - 24 februari 2024Trustpilot 🔗
- Du kommer att förlora spel köpta via Ubisoft
- Tekniska problem med att komma åt ditt konto och spel
- Svårt att ändra eller återställa lösenord vilket låser kontot
- Obefintlig support från Ubisoft
Nigel Heather - 23 februari 2024Trustpilot 🔗
- Usel spelhanteringsapp
- Får mig att titta på en snurrande gul triangel under lång tid
- Ber om lösenord även om jag är inloggad
- Stänger av alla onlinefunktioner
- Gör så lite väsen som möjligt
- Inga Ubisoft-spel för mig
Big Jim jo - 18 februari 2024Trustpilot 🔗
- Sämsta supporten, skräpföretag.
- Värdelösa uppdateringar, flyttar fall.
- Aldrig avslutande T0-supportloop, saknar teknisk förståelse.
- Missuppfattningar, hot om att stänga biljetten.
- Ingen kommunikation, ingen ansvarighet.
- Prioriterar inte kvalitet, huvudvärk.
- Knasig Steam-kampanj, ansiktslöst företag.
ranokkiakappa - 13 februari 2024Trustpilot 🔗
- Dåliga servrar
Pappa Klumpen - 11 februari 2024Trustpilot 🔗
Brett - 11 februari 2024Trustpilot 🔗
- Fel spelplattform
- Betalningsproblem
- Brist på kundsupport
- Ej rekommenderad
Rodolfo Castillo - 24 januari 2024Trustpilot 🔗
- Hindrar mig från att ladda ner mitt eget spel
KitsuneNova Gaming - 23 januari 2024Trustpilot 🔗
- Företag som kräver pengar för positiva recensioner
Mahir K - 22 januari 2024Trustpilot 🔗
- Den här appen är värdelös
- Långsam och krånglig
- Kräver ofta att jag loggar in igen
Dion - 22 januari 2024Trustpilot 🔗
- spelstartaren är hemsk. Innehållet är fruktansvärt dyrt. De vill inte att jag äger några spel. Jag kan inte läsa texten i menyn. Suddigheten försvinner när jag klickar, men återvänder snabbt. Designen är dålig. Länken till Steam fungerar inte. Anno1800 har många buggar. AI:n är dålig. Inget ordentlig fiende.
raul newman - 17 januari 2024Trustpilot 🔗
- värdelös spelsplattform i världen
- konstanta avbrott
- dåliga reparationer som inte fungerar
- skämt
- ubisoft connect är totalt skräp
Siuu Aro - 15 januari 2024Trustpilot 🔗
- Installationen misslyckades
neil - 8 januari 2024Trustpilot 🔗
- Frustrerande tekniska problem
- Inget svar från kundtjänst
- Svårt att spela offline
- Många klagomål på företaget
Αλέξανδρος Δεληνικόπουλος - 1 januari 2024Trustpilot 🔗
- Dålig kundsupport
- Problem med autentisering
Ilian - 26 december 2023Trustpilot 🔗
- Helt skräp
Tyrone Andrews - 26 december 2023Trustpilot 🔗
- Kontot är fortfarande avstängt
- Kan inte avbryta prenumerationen
Alex - 25 december 2023Trustpilot 🔗
- Ubisoft+ är en ren BLUFF!!!!!
- Felaktig information om prenumeration
- Dubbeldebitering utan tillgång till innehåll
Joseph Hudec - 24 december 2023Trustpilot 🔗
- Fruktansvärt Ubisoft Connect-tjänst
- Ständiga problem att ansluta till Ubisoft-servrar/synkronisera prestationer
- Recensioner speglar verkligheten att Ubisoft erbjuder dåliga tjänster till sina kunder
- Ett spel jag verkligen gillar är låst bakom en av de sämsta onlinetjänsterna i modern spelande historia
- Det är tråkigt att jag inte är den enda personen som upplever detta problem
Ronald Staler - 23 december 2023Trustpilot 🔗
- Aldrig köpa Ubisoft spel igen
- Sämsta kundsupporten någonsin
- Använder AI för kundsupport, inget mänskligt
- Förstör sitt eget företag med dålig programvara Ubi Connect
Alecsander Alec - 8 december 2023Trustpilot 🔗
- Låser ut mig utan tidsangivelse för väntetid
- Fel lösenord leder till uteslutning utan möjlighet till omedelbar återkomst. Svårigheter under strategiskt spelande med vänner. Önskar tydligare alternativ som tvåstegsautentisering.
Aneta - 7 december 2023Trustpilot 🔗
- Brak możliwości przedłużenia Ubisoft+
Melissa Jordaan - 7 december 2023Trustpilot 🔗
- Lång inloggningstid
- Servers inte tillgängliga
Karozu - 16 november 2023Trustpilot 🔗
- Förlorade allt framsteg i ett spel, 41 timmar värt, de var värdelösa att hjälpa ... jag väntade en hel månad på ett svar, sedan fram och tillbaka med dem som gav mig helt fel information även om det felaktiga spelet, sedan var jag borta i nästan en vecka och de stängde min förbannade biljett. Janzzar som lämnar mig hängande i en månad och kan inte vänta en vecka för mig att reda ut saker. Normalt är jag tålig men det här är bara bs.
Freddy Rietdijk - 12 november 2023Trustpilot 🔗
- zonde van je geld
- Niks anders dan problemen met het spel
- Onmogelijk om met vrienden te spelen
- Challenges zijn niet haalbaar
Mihael Juzbašić - 30 oktober 2023Trustpilot 🔗
- Olika personer svarade utan att hjälpa
- Inget hjälp trots upprepade ärenden
- Förlorat tillgång till spel på grund av ogiltig nyckel
- Verkar okunniga och likgiltiga
Emir Aliev - 27 oktober 2023Trustpilot 🔗
- Svarstiden för biljetter är för lång.
- Behöver anställa fler kundsupportspecialister.
- Regionblockering av lokaliseringar är en dålig idé.
- Spelen är okej och vissa är bra.
Kaleb Cramer - 24 oktober 2023Trustpilot 🔗
- Helt enkelt stöld
Danyaal Murtaza - 14 oktober 2023Trustpilot 🔗
- Spelens element är dåligt balanserade
- Uppdateringarna är dåliga
- Problem med lagkamrater
- Slösar pengar
Mark nope - 6 oktober 2023Trustpilot 🔗
- Denuvo implementerad dag 1
- Spelet fungerar sämre och konstant kraschar
- Osann leda köpare och försämra spelet efter recensioner
- Ubisoft agerar oskäligt
Kunde - 29 september 2023Trustpilot 🔗
- Passande startprogram för spel
- Språkbarriär mellan tyska och franska
Tyler - 21 september 2023Trustpilot 🔗
- Liberala propagandister implementerade CCP:s sociala status i RS6
- För att bli tillsagd att du är stygg för att spela en förstapersonsskjutare
- För att sluta ge dem dina pengar
tatikata - 17 september 2023Trustpilot 🔗
- Produkterna är inte dåliga
- Dåligt implementerade funktioner, dålig kundsupport och andra mindre märkbara saker
Марян Марушкевич - 14 september 2023Trustpilot 🔗
- Ubisoft kan lura dig på dina pengar
- Ubisoft kan lura dig på dina pengar om du returnerar spelet
- Efter att jag skapade en biljett markerades de som lösta. Nästa gång jag skapar en, stänger Ubisoft bara biljetter för att dölja ett problem. Efter 10 försök fick jag ett mail att jag behövde kontakta 'Xsolla' (vilket är en bot), så jag började prata med denna bot som absolut inte var redo att lösa ett problem. Sammanfattningsvis förlorade jag pengar. Lita inte på Ubisoft.
Haverhill Carxchange - 11 september 2023Trustpilot 🔗
- Usel kundtjänst
- Kan inte koppla bort ett konto, ingen svarar från kundtjänsten.
- Live-chatten är aldrig live under de angivna tiderna.
- Skulle gå i konkurs om jag drev mitt företag på detta sätt.
Claudio Betti - 8 september 2023Trustpilot 🔗
- Mi hanno accreditato 17.99€ sulla carta
- Servizio clienti non si degna di rispondere
- Provvederò a fare una segnalazione alla banca
- Recuperare i miei soldi
- Siete delle feci umane liquide
Consumer - 7 september 2023Trustpilot 🔗
- Dåligt stöd
- Svarstider är hemskt långa
- Live-chatten är endast tillgänglig från 8 till 11
Tanner H. - 30 augusti 2023Trustpilot 🔗
- Sämsta servrarna och utvecklarna i spelhistorien. Kan inte ens få min diamantcharm för att de inte ens vet hur man gör något så enkelt som det.