Telia

63 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Telia kommer från 63 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Telia:

OmdömesStälle (55)
TrustPilot (8)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Telia-webbplatsen får blandade recensioner från användarna. Många anger att det är svårt att kommunicera via skriftliga meddelanden och att webbplatsen är svår att navigera på (70%). Trots detta är det positivt att Telia erbjuder fast bredband genom mobilnätet med obegränsad surf (30%). Sammantaget verkar användarna ha blandade åsikter om Telias webbplats och dess funktionalitet.

“Man känner sig lurad och blåst”

“svåråtkomligt hemsida”

“Fast Mobilt Bredband Plus obegränsad”

“Telia levererar fast bredband igenom mobilnätet med obegränsad surf”

“Svårt att få hjälp och support på distans.”

“Finns absolut inget positivt att säga”

“Sämst”

👍 2   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Consumer - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Man känner sig lurad och blåst
  • Jag hade E-faktura men ändå fick pappersfaktura med avgift
  • Kundtjänsten var inte tillfredsställande
  • Svaret från kundtjänsten var snarare undvikande än hjälpsamt
  • Telia försöker få in mer pengar på olika sätt

Seph - 14 månader sedan

  • svåråtkomligt hemsida
  • Kundtjänst bedrövlig
  • oklara villkor
  • krävde tillbaka router utan bevis
  • kräver ARN, jurist mm

John Christher Sorhaug - 17 månader sedan

  • Fast Mobilt Bredband Plus obegränsad
  • Telia levererar fast bredband igenom mobilnätet med obegränsad surf
  • Begränsning på 1 TB användning på Telia sina mobila bredband
  • Hastigheten sänks vid 1 TB användning
  • Vilseledande marknadsföring
  • Förstör för mig i mitt arbete (hemmakontor)

Kerstin Engkvist - 4 år sedan

  • Dubbel legitimering, ingen rätt information.
  • Begränsat utbud, gamla modeller.
  • Otillräcklig information om förändringar i produkter.
  • Svårt att få hjälp och support på distans.

Fredrik - 4 år sedan

  • Välj någon annan operatör
  • Finns absolut inget positivt att säga

Eskil Thulin - 4 år sedan

  • Sämst