Telenor

154 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för Telenor kommer från 154 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Telenor:

OmdömesStälle (34)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Telenors webbplats är lätt att använda och navigera på, enligt användarna (100%). Dessutom verkar det vara en enkel process för att hitta information om tjänster och produkter på webbplatsen (100%). Men enligt vissa recensioner kan det vara svårt att kontakta och säga upp tjänster (50%), samt en komplicerad process vid försäljning av bostadsrätt (50%). Sammantaget verkar Telenors webbplats vara användarvänlig och informativ, men det finns möjliga problem med uppsägningar och försäljningar som kan påverka kundupplevelsen.

“Tecknade ett abonnemang på två år för ett år sedan”

“Avtalet gällde tydligen inte”

“Brist på kommunikation och aviseringar”

“Enkelt att se över abonnemanget”

“Ironiskt att dinosarien med 'Inget internet' dyker upp vid omdöme!”

“Långsam internetanslutning”

“Det går fint att teckna abonemang online”

“Funktionen för att skriva på mina sidor är trasig”

“svårt att kommunicera via hemsidan”

“Kan inte fixa autogiro, Bristfällig kundservice, Utestänger personer med god man/förvaltare”

👍 6   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Marcus - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tecknade ett abonnemang på två år för ett år sedan
  • Kontaktpersonen sa att det bara att ringa om ett år igen och förhandla om det så skulle man få samma pris
  • Avtalet gällde tydligen inte
  • Inga problem
  • Kommer ringa och störa er kundtjänst varje dag
  • Kostar det er pengar

Kerstin - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam tjänst för att flytta abonnemang
  • Dåligt utbildade supportmedarbetare
  • Fakturering av ej beställda abonnemang
  • Brist på kommunikation och aviseringar

Jafar - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra erbjudande
  • Snabb återkoppling på frågor
  • Professionell och hjälpsam personal
  • Enkelt att se över abonnemanget

StickMeSucka - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ironiskt att dinosarien med 'Inget internet' dyker upp vid omdöme!
  • 7 år med problem och värdelös support. Totalt värdelöst.

Consumer - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam internetanslutning

Andreas Engkvist - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Det går fint att teckna abonemang online
  • Det är omöjligt att kommunicera med dem efterföljande
  • Det är omöjligt att säga upp sitt abonemang utan att ringa in till dem
  • Det tar lång tid att nå dem
  • Inget svar på ärenden via deras formulär
  • Funktionen för att skriva på mina sidor är trasig

Fredrik - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • sämst kundservice - inga svar
  • höjde pris utan förvarning
  • lång väntetid i telefon
  • svårt att kommunicera via hemsidan

SN - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kan inte fixa autogiro, Bristfällig kundservice, Utestänger personer med god man/förvaltare

Mike - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fruktansvärt dålig support
  • Över 60 minuters kö
  • Ingen återkoppling efter 48 timmar
  • Lång kötid och brist på svar

Marjatta Ludvig - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Skamligt företag

David Grumsten - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • värdelöst
  • lurar in på 24 månaders abonemang
  • polisanmäla säljaren, kundtjänsten och Telenor AB
  • tappat allt
  • uppköpta snart
  • gettin på fel person

Mi La - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försämrad kundservice
  • Missad telefonleverans
  • Ingen notis om upphämtning
  • Försummad födelsedagsgåva

Mr Fredrik Caspar - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen pappersfaktura i tid
  • Inkassoförfrågan på grund av missad faktura
  • Svårt att logga in på 'mina sidor'
  • Problem med Telenors hemsida
  • Vill säga upp abonnemanget

Ulrika Olsson - 4 år sedan

  • Oseriöst och kundföraktande företag
  • Svårt att kontakta och säga upp tjänster
  • Problem med uppsägning av extraboxar
  • Komplicerad process vid försäljning av bostadsrätt

Ann-Charlotte Jendgård - 4 år sedan

  • Inga inspelningsbara boxar längre
  • Fick en förfrågan om jag ville köpa en inspelningsbar box och jag nappade på det.
  • Har nu problem med boxen men Telenor kan inte skicka ut en ny inspelningsbar box för ni har inga.
  • Varför då sälja dem från början.
  • Sådant blir jag riktigt sur på