Agoda

Alla recensioner

Agoda

100% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

I rampljuset: vad säger våra kunder?

K
Kenan Tuncay
Du kan inte kontakta kundtjänst. Dem har falska rums bokningar med hotellen som du betalar sen kan du inte kontakta dem för att få pengarna tillbakaLäs vidare

Alla recensioner (1)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Skit företag

    Du kan inte kontakta kundtjänst. Dem har falska rums bokningar med hotellen som du betalar sen kan du inte kontakta dem för att få pengarna tillbaka


Andra personer tittade också på

Logo DFDS

DFDS

0 recensioner

Att resa är något som väldigt många tycker om att göra. Vissa vill fara en gång i året på en solsemses...

Logo Reseguiden

Reseguiden

0 recensioner

Att resa är något som väldigt många tycker om och som väldigt många även gör, till och med flera gå...

Logo Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels

0 recensioner

Att resa är något som man ofta väljer att göra. Vissa tycker om att resa till solen med hela familjen och bara njuta under en ...

Logo Sunweb Ski

Sunweb Ski

0 recensioner

Att resa är något som man ofta väljer att göra. Vissa tycker om att resa till solen med hela familjen och bara njuta under en ...

Agoda

Att resa är en sak som många är intresserade av. Oberoende om det handlar om att åka på samma solsemester varje år med familjen eller om man vill upptäcka Asien under 6 månaders tid. Att få upptäcka världen och träffa nya människor är något som många får energi av och verkligen är intresserade av. Men hur ska man göra då man bokar en resa? Ska man köpa en resa som ingår i ett helt paket med både hotell och flyg eller ska man tänka på att boka allting skilt? I detta fallet kan man göra helt som man känner för och vad man är mest intresserad av. Är man personen som vill boka flyg och hotell skilt så finns det olika företag och hemsidor som erbjuder hotell och andra övernattningar. Ett av dessa företag är Agoda.

Hur fungerar onlinetjänsten som Agoda erbjuder? Får man det som man förväntar sig eller inte? Vad ska man tänka på då man bokar övernattning via Agoda? Det är frågor man kan finna svaret på genom att läsa andra personers recensioner.

Mer information om företaget Agoda
Agoda är ett företag och en hemsida som fungerar som en resebyrå online där det är möjligt att boka både flyg eller hotellövernattningar, eller en kombination mellan de båda. Under 1998 lanserades och grundades företaget i Thailand och de erbjuder hotell och övernattningar både inom och utanför Europa men de har främst fokus på övernattningar i Asien och Oceanien. Agoda har olika kontor runt om i världen som tex i Sydney, Peking, Hongkong etc. 

Det som Agoda erbjuder sina kunder
Inne på webbtjänsten som Agoda driver kan resenärerna välja om de endast vill boka flyg/hotell eller en kombination mellan de båda. Kunderna kan välja hur många personer som ska ut och resa, även om de vill boka en privat övernattning eller övernattningar som är upp till en månad eller längre. Då kunderna bokar hotell kan de se om frukost är inkluderat i övernattnings priset, samt att de kan se om det ingår skjuts mellan flygplatsen och hotellet. Möjligheten att avboka, förlänga eller förkorta resor finns. 

Agoda har även ett poängsystem som de erbjuder sina kunder där de kan samla poäng varje gång de väljer att resa med Agoda. I själva poängsystemet är det 500 000 hotell där kunderna kan samla poäng och efter endast ett boende kan en och samma person samla upp till 6 000 poäng. 

Hur kundtjänsten hos Agoda kan nås
Kunderna kan komma i kontakt med kundtjänsten hos Agoda genom att antingen ringa dem på telefon eller genom att skicka e-post till dem. Men innan kunderna kontaktar kundtjänsten kan de inne på företagets hemsida gå in och läsa på fliken ”FAQ” där de oftast ställda frågorna finns besvarade. Skulle kunden vara i behovet att lämna in en reklamation ska hen börja med att kontakta företagets kundtjänst.
 
Har du bokat hotell, övernattning eller kanske en flygresa via Agoda? Om du har det ska du inte glömma att skriva en egen recension och berätta vad du tyckte om rummen, själva tjänsten och möjligtvis kundtjänsten.


Resetips för sommaren.