Outnorth

19 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.2 för Outnorth kommer från 19 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Outnorth:

OmdömesStälle (9)
TrustPilot (10)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Outnorth har en bra beskrivning av sina produkter och mått (78%), har en bra och enkel kommunikation med kunderna (77%), samt erbjuder snabb och välinformerad leverans (83%). Tyvärr saknas det information om lagernivåer (0%) och vissa kunder har upplevt urusel hantering med felaktig information (17%) och försenade leveranser (17%). Det finns också klagomål på att företaget säljer varor på rea som inte finns i lager (8%). Trots detta verkar kundtjänsten vara snabb och bra (65%) och vänligt bemötande vid telefonkontakt (60%). Fortsätter de att förbättra sin kommunikation och lagerinformation kan de skapa en ännu bättre köpupplevelse för sina kunder.

“Dålig kommunikation angående prisfel”

“Längre leveranstider, Brister i kommunikationen avseende retur, Brister i svar på e-post och samtal”

“Bra produkter och bra priser”

“Dålig kommunikation och bristande information”

“Företaget borde informera tydligare om möjlig försening vid lagervaror”

“Dålig kommunikation”

“Inget svar på e-post”

“Långa leveranstider, svårt att få tag på kundtjänst, bristande kommunikation, oprofessionellt beteende”

“Dålig kommunikation”

“Produkten täckte inte hela tältet som lovats, stor reva i Footprintet och fattades pinnar”

👍 32   👎 27

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

JN - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fick hem varorna snabbt
  • Priserna var felaktiga
  • Dålig kommunikation angående prisfel
  • Otydlig returneringspolicy

Henric Eriksson - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Längre leveranstider, Brister i kommunikationen avseende retur, Brister i svar på e-post och samtal

Åke - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkter och bra priser

Christina Sundin - 4 år sedan

  • Dålig kommunikation och bristande information
  • Avsaknad av kompensation eller rabatt
  • Företaget borde informera tydligare om möjlig försening vid lagervaror

Jurate - 4 år sedan

  • Lång leveranstid
  • Dålig kommunikation
  • Inget svar på e-post
  • Problem med kundtjänsten

Patrik Hansson - 4 år sedan

  • Långa leveranstider, svårt att få tag på kundtjänst, bristande kommunikation, oprofessionellt beteende
  • Lagerstatus inte korrekt, erbjuder 10% rabatt på försenad order, svårt att avbeställa

Emma - 4 år sedan

  • Lång leveranstid
  • Dålig kommunikation
  • Problem med lagerstatus
  • Inflexibel rabattpolicy

Simon Svensson - 5 år sedan

  • Produkten täckte inte hela tältet som lovats, stor reva i Footprintet och fattades pinnar
  • Rekommenderas inte