MyHeritage

121 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för MyHeritage kommer från 121 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för MyHeritage:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. MyHeritage Return Policy har en automatisk förlängning efter ett år (50%), vilket kan vara irriterande för vissa användare. Det finns en 30 dagars provperiod (25%), men ingen möjlighet att ångra sig (0%) efter den. Återbetalningar hanteras effektivt (75%), men vissa användare har haft problem med att ta bort personer eller ogiltiga uppladdningar från kontot (25%).

“Har haft ett antal smarts stående i mer än två år!! Ta bort!”

“30 dagar prova på”

“MyHeritage använder undanflykter istället för att ge tillbaka pengarna.”

“enkel returprocess”

“smidig återbetalningsprocess”

“Felaktigt dragen summa av abonnemanget kunde ej reklameras och returneras!”

“Jag fick sedan gå med på att abonnemanget skulle gälla i 2 år istället då de ej kunde lämna tillbaka den felaktiga höga summan två dagar efter händelsen, då jag upptäckte vad som hänt på mitt konto.”

“Problem med returpolicy”

👍 6   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

DANIEL ANDERSSON - 6 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Omöjligt att komma i kontakt med er! Jag talar inte engelska bara svenska!!
  • Har haft ett antal smarts stående i mer än två år!! Ta bort!

Magnus Åkesson - 2 maj 2024Trustpilot 🔗

  • 30 dagar prova på
  • fick inte det jag ville ha
  • köp genomfört utan att slutföra

Peter Wegefelt - 1 maj 2024Trustpilot 🔗

  • MyHeritage kunde inte hitta mig efter att jag sagt upp abonnemanget.
  • Debiterad 3649.- utan att hitta mig i systemet.
  • MyHeritage använder undanflykter istället för att ge tillbaka pengarna.

Annen Adolfsson - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • bra kundservice
  • enkel returprocess

Ali Allami - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • snabb och effektiv kundservice
  • smidig återbetalningsprocess

Eva Hendén-Lindgren - 10 april 2024Trustpilot 🔗

  • Felaktigt dragen summa av abonnemanget kunde ej reklameras och returneras!
  • Kände mig lurad rejält när mitt årsabonnemang i februari löpte vidare med det högsta beloppet ca 3500 kr trots att jag inte ens nämnt att jag ville ha ett mer avancerat sådant!
  • Företaget hade gått in och dragit summan automatiskt på mitt personkonto på SEB!
  • Jag fick sedan gå med på att abonnemanget skulle gälla i 2 år istället då de ej kunde lämna tillbaka den felaktiga höga summan två dagar efter händelsen, då jag upptäckte vad som hänt på mitt konto.
  • Kände mig maktlös!

Ann-Charlotte Hugoson - 27 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bra produkt
  • Dålig kommunikation
  • Problem med returpolicy