MyHeritage

121 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för MyHeritage kommer från 121 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för MyHeritage:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. MyHeritage erbjuder en enkel handläggning och snabb leverans, vilket uppskattas av många kunder. Dock kan det finnas problem med import av Y-DNA-test från Family Tree DNA och vissa kan uppleva att företaget behöver bli mer konkurrenskraftigt. Automatisk förlängning kan vara irriterande för vissa kunder och kommunikationen om leveranstider kan vara oklar. Det finns också klagomål om debiteringar utan samtycke. Sammantaget verkar MyHeritage ha potential att förbättra sin leveransprocess och kundkommunikation för att säkerställa en bättre kundupplevelse. (43%)

“Har haft ett antal smarts stående i mer än två år!! Ta bort!”

“Möjlighet att exportera släkttavlan till fler program”

“Toppen”

“Intressant härstamning, Många matchningar men kräver fler prenumerationer”

“Enkelt och bra”

“MyHeritage kunde inte hitta mig efter att jag sagt upp abonnemanget.”

“Blev bättre med tiden”

“Enkel handläggning”

“Bluff”

“Osäker leverans”

👍 18   👎 15

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

DANIEL ANDERSSON - 6 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Omöjligt att komma i kontakt med er! Jag talar inte engelska bara svenska!!
  • Har haft ett antal smarts stående i mer än två år!! Ta bort!

lars hjelmström - 6 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Kompabilitet med andra släktforskarprogram saknar jag
  • Mycket bra program och verktyg
  • Önskar enklare sätt att se släktskap via DNA
  • Möjlighet att exportera släkttavlan till fler program

Eta Blom - 5 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Toppen

Susanne Norén - 4 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Intressant härstamning, Många matchningar men kräver fler prenumerationer

Lilian Norrmyr - 3 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Enkelt och bra
  • Jättebra med DNA

Peter Wegefelt - 1 maj 2024Trustpilot 🔗

  • MyHeritage kunde inte hitta mig efter att jag sagt upp abonnemanget.
  • Debiterad 3649.- utan att hitta mig i systemet.
  • MyHeritage använder undanflykter istället för att ge tillbaka pengarna.

Marika Sjöberg - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Svårt att få till allt i början
  • Blev bättre med tiden

Kenneth Bärlund - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Enkel handläggning
  • Spännande
  • Sysselsättande
  • Motiverande

Olof HagDala - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bara beställt
  • Osäker leverans
  • Okänd produktkvalitet
  • Oklara kostnader

Linnéa ( Kiruna ) - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Enkelt att använda

Marie Eva Louise Nordstrand - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Spännande och bra
  • Lätt att hitta information
  • Snabbt att få prov kittet
  • Bra instruktioner

Annen Adolfsson - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • bra kundservice
  • enkel returprocess

Eva Hendén-Lindgren - 10 april 2024Trustpilot 🔗

  • Felaktigt dragen summa av abonnemanget kunde ej reklameras och returneras!
  • Kände mig lurad rejält när mitt årsabonnemang i februari löpte vidare med det högsta beloppet ca 3500 kr trots att jag inte ens nämnt att jag ville ha ett mer avancerat sådant!
  • Företaget hade gått in och dragit summan automatiskt på mitt personkonto på SEB!
  • Jag fick sedan gå med på att abonnemanget skulle gälla i 2 år istället då de ej kunde lämna tillbaka den felaktiga höga summan två dagar efter händelsen, då jag upptäckte vad som hänt på mitt konto.
  • Kände mig maktlös!

Clara Wahl - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • Känner mig lurad
  • Gratis period otydlig
  • Problem med hemsida och app
  • Dålig support, ingen hjälp

Urban Schwalbe - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Mycket bra kundtjänst
  • Svår att nå i början
  • Klicka på begäran om kontakt, vänta flera dagar innan uppringd
  • Hemsidan knepig innan man kommer in i systemet
  • Svårt att hitta telefonnummer, lotsa till chatt istället
  • Svårt att finna svenskt telefonnummer för kundkontakt
  • Viktig att få respons på när återuppringning kan ske

Michael - 2 april 2024Trustpilot 🔗

  • Problem med att importera Y-DNA test från Family Tree DNA till MyHeritage sedan 2017.
  • Svårigheter med att formatera en uppladdad datorfil till MyHeritage format.
  • Hoppas att den ogiltiga uppladdningen kan användas med MyHeritage.
  • Önskar beställa komplettering hos Er.

Peter Hellman - 31 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bra källor
  • Ont om tid

Alexander Karlsson - 28 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb och smidig leverans
  • Tveksam till resultatet

Evian G - 28 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb hemsida

Thomas Lind - 27 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Enkelt att beställa
  • Möjlighet att utöka beställning dyker upp för ofta

Jenny Sundelin - 24 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabbt
  • Tydligt
  • Mycket mer information än jag trodde
  • Väldigt nöjd
  • Rekommenderas varmt

PG - 11 maj 2022

  • Totala kostnaden var högre än förväntat
  • Långsam leverans
  • Otillräcklig kommunikation om leveranstiden
  • Kompensation erbjöds, men inte relevanta för mig