Mathem

21 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.4 för Mathem kommer från 21 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Mathem:

TrustPilot (21)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Mathems hemsida är ansedd som bra av många kunder, med enkel navigering och tydliga leveranstider. Appen kan dock vara svårnavigerad för vissa och har tekniska problem som exempelvis recept som försvinner. Kundtjänsten uppskattas som suverän, men vissa har haft problem med reklamationssystemet. Trots detta erbjuder Mathem en bekväm shoppingupplevelse hemifrån som är tidsbesparande och praktisk för många kunder. Sortimentet är bra, men priserna kan vara lite högre jämfört med andra butiker som ICA, COOP och Hemköp. Sammantaget erbjuder Mathem en bra online shoppingupplevelse med vissa förbättringsområden för appen och tekniska systemen. (63%)

“Svårt att hitta och filtrera produkter i appen. Energi-krävande att shoppa via appen.”

“Reklamationsrutinen saknas”

“Oklar hemsida och ofta slut på lager”

“Total förändring av webbinterface och app”

“torra produkter”

“Tillgång till planering av inköp”

👍 18   👎 11

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Emma - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Lång väntetid och svårigheter att få hjälp. Problem med att nå kundtjänst via chatt och telefon.
  • Svårt att hitta och filtrera produkter i appen. Energi-krävande att shoppa via appen.
  • Bytet till leverans i kartonger och oförmåga att ändra lagd order har påverkat shoppingvanorna negativt. Planerad order hos mathem avbryts på grund av stress och problem med tjänsten.

Lena Svenaeus - 22 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Saknas varor
  • Tekniskt fel
  • Ingen ringer
  • Reklamationsrutinen saknas

Lord Santa - 22 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Oklar hemsida och ofta slut på lager
  • Prisnivå som matchar butikspriser, men inga rea-priser
  • Punktlig leverans och bra packat med trevligt bemötande
  • Begränsat urval och svårt att motivera användning
  • O lönsamt pga varubrist, behöver besöka annan affär

Rikard - 14 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Slut på de flesta kategorier av frukt och vissa grönsaker utan förklaring
  • Total förändring av webbinterface och app

Magdalena - 2 mars 2024Trustpilot 🔗

  • torra produkter

Gunilla Ivarsdotter - 1 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Enkel och bekväm online shopping
  • Hjälper mig med min hälsa
  • Tillgång till planering av inköp
  • Underlättar för personer med rörelsehinder