Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Mathems kommunikation har haft sina utmaningar med interna systemet (25%). Det är enkelt att handla i appen och hitta leveranstider (75%), men det kan vara irriterande att inte bli kontaktad av Mathem (40%). Kundtjänsten är suverän och tillmötesgående, med snabba svar (85%), chafförerna är trevliga och hjälpsamma (90%), men det finns problem med reklamation av skadade varor (40%) och långa väntetider i telefonkön (30%). Flexibla leveransalternativ skulle underlätta för alla kunder (70%). Sammantaget har Mathem en bra kundtjänst och en enkel app, men det finns fortfarande utrymme för förbättringar i kommunikationen och hanteringen av skadade varor.