Mathem

21 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.4 för Mathem kommer från 21 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Mathem:

TrustPilot (21)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Mathems kundtjänst har både positiva och negativa aspekter enligt recensionerna. Många kunder uppskattar den tillmötesgående och snabba servicen, samt vänliga och hjälpsamma chafförer. Det underlättar vardagen och skapar en lugn och rolig atmosfär vid hemleveranserna. Dock finns det klagomål på långsam reklamationsprocess, dåliga leveranstider och bristfällig kommunikation, vilket skapar stress och svårigheter för vissa kunder. Det finns också önskemål om att utveckla mer flexibla leveransalternativ för att passa olika behov. Sammantaget verkar Mathems kundtjänst vara blandad med utrymme för förbättringar. (63%)

“Varor fattades vid leverans, problem med återbetalning, dålig kundservice”

“Lång väntetid och svårigheter att få hjälp. Problem med att nå kundtjänst via chatt och telefon.”

“Fattas 3 varor”

“Vill inte använda Mathem mer”

“Brister i kundtjänst och leveranshantering”

“Utkastad från chatten”

“Krediteras vid nästa leverans”

“Svårt att komma fram till kundtjänst”

“Under all kritik! Upp till 14 dagar för reklamation?”

“Det går inte att komma i kontakt med er!”

👍 64   👎 69

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Besviken - 13 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Varor fattades vid leverans, problem med återbetalning, dålig kundservice
  • Föraren bad mig bära upp beställningen till dörren

Emma - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Lång väntetid och svårigheter att få hjälp. Problem med att nå kundtjänst via chatt och telefon.
  • Svårt att hitta och filtrera produkter i appen. Energi-krävande att shoppa via appen.
  • Bytet till leverans i kartonger och oförmåga att ändra lagd order har påverkat shoppingvanorna negativt. Planerad order hos mathem avbryts på grund av stress och problem med tjänsten.

Madeleine Leidner - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Fattas 3 varor
  • Vill ha dem levererade men det går ej
  • Har nu till godo för avdrag
  • Vill inte använda Mathem mer
  • Lådorna är stora svåra att vika och tar plats

Lovisa - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Brister i kundtjänst och leveranshantering

Sara Landström - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Utkastad från chatten
  • Väntar på kontakt angående utebliven leverans
  • Fick försenad leverans med tidigare ankomst än meddelat
  • Tight tidsram för leverans annonseras - kommer tidigare

Consumer - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Krediteras vid nästa leverans
  • Otympliga lådor
  • Grönsaker nedkastade i lådan
  • Svårt att komma fram till kundtjänst

Anonym - 28 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Mosade jordgubbar, trasig botten, saknade majskakor.
  • Fick samma morgon meddelande om att ni inte kunde leverera ytterligare en vara.
  • Under all kritik! Upp till 14 dagar för reklamation?
  • Testade Mathem igen, men det har ni inte blivit bättre. Snarare sämre.
  • Vad är syftet med de där lådorna? Gillar dem inte.
  • Det går inte att komma i kontakt med er!

bain - 25 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bra fungerande företagskonto i början
  • Svårt att nå er via telefon eller mejl
  • Problem med att få hjälp med konto
  • Ineffektiv ringuppmaning i telefonsvararen

Lena Svenaeus - 22 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Saknas varor
  • Tekniskt fel
  • Ingen ringer
  • Reklamationsrutinen saknas

Lord Santa - 22 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Oklar hemsida och ofta slut på lager
  • Prisnivå som matchar butikspriser, men inga rea-priser
  • Punktlig leverans och bra packat med trevligt bemötande
  • Begränsat urval och svårt att motivera användning
  • O lönsamt pga varubrist, behöver besöka annan affär

Kerstin Carlsson - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Håller leveranstiden som meddelas
  • Färska varor
  • Ett företag att lita på

Annika Johnsson - 5 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Trevliga människor, fina varor, inga felaktiga produkter.

Annika Iregren - 3 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bra kundservice
  • Försenad leverans

Gunilla Ivarsdotter - 1 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Enkel och bekväm online shopping
  • Hjälper mig med min hälsa
  • Tillgång till planering av inköp
  • Underlättar för personer med rörelsehinder