Marks and Spencer

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Marks and Spencer kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Marks and Spencer:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Marks and Spencer's website has a plethora of issues according to customer reviews, including a poor delivery tracking system, low Trustpilot score, lack of online tracking, incorrect information on availability and delivery, and struggles with the checkout process. Inconsistent product availability between online and in-store, items showing as in stock when they are actually out of stock, and difficulty in tracking orders online also add to the unpleasant shopping experience. The website interface is confusing and customers have reported being unable to checkout or pay, leading to an overall unsatisfactory experience. (42.5%)

“Order cancelled at last minute!”

“Varför denna besatthet med 'bred passform'”

“M&S ställde in min onlineorder och jag fick ingen förklaring.”

“Förlorade förtroende för att handla hos M&S online.”

“Svårt att hitta utgången”

“Felaktig information på webbplatsen”

“Beställning via skärmar istället för vid kassan”

“Otrevlig och inkompetent”

“För mycket givet till någon annan, Ordrar avbrutna, Säkerhetsmärkesproblem, Storleksproblem, Slutsålda varor, Förpackningskvalitet, Dålig kundservice, Censur av recensioner”

“Tveksam att lägga ny order pga beställningssystemet”

👍 0   👎 24

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Clair - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Order cancelled at last minute!

Happy User - 8 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Varför denna besatthet med 'bred passform'
  • Endast erbjuder bred passform för kvinnors sandaler/skor
  • Inget erbjudande i vanlig passform, begränsad valmöjlighet
  • 'Ungefär ett erbjudande i vanlig storlek men vissa stilar kanske inte finns'

Geraldine Lennon - 8 maj 2024Trustpilot 🔗

  • M&S ställde in min onlineorder och jag fick ingen förklaring.
  • Alla mina beställda klädesplagg var 'slut i lager'.
  • Återbetalning kommer att ta 5-7 dagar att processa.
  • Förlorade förtroende för att handla hos M&S online.

Carolyn Fuller - 6 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Inga anställda för att hjälpa
  • Svårt att hitta utgången
  • Omöjligt att göra en enkät

Ciara Curran - 6 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Bedrövlig kundtjänst
  • Felaktig information på webbplatsen
  • Otillräcklig lagerhantering
  • Brister i informationsöverföring

Laurence Mason - 5 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Beställning via skärmar istället för vid kassan
  • Bacon rolls var strängiga och feta
  • Begränsad valmöjlighet vid beställning av kaffe
  • Klagomål från kunder angående det nya beställningssystemet
  • Personalens ovilja att använda maskiner och föredra personlig hjälp
  • Begränsad betalningsmetod, endast kortbetalning tillåten

Customer Tony Betts - 5 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Otrevlig och inkompetent

Amanda - 5 maj 2024Trustpilot 🔗

  • För mycket givet till någon annan, Ordrar avbrutna, Säkerhetsmärkesproblem, Storleksproblem, Slutsålda varor, Förpackningskvalitet, Dålig kundservice, Censur av recensioner

Julie Kingham - 3 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Varor slut på hemsidan
  • Order inställd pga slutsålda varor
  • Kompensationskupong på £10
  • Tveksam att lägga ny order pga beställningssystemet

Ian - 3 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Försenad leverans, varor bristfälliga
  • Kundservice
  • Höga priser
  • Dålig kommunikation

Mrs G - 2 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Leveranskaos, försenade objekt, slut i lager, återbetalningsproblem
  • Ojämn storlek, trånga byxor
  • Ingen ursäkt, semestermiljö

TrishMac - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Kundservice är dålig
  • Leveransen är sen
  • Hemsidan är inte uppdaterad

Kaz - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Strulig webbplats, problem med betalning och orderbehandling
  • Förvirrande lagersaldo, långsamt med att skicka ut varan

Mrs Gourlay - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Fel färg
  • Inte billigt
  • Ingen förpackning
  • Besviken

T R - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Leveransspårningssystemet är mycket dåligt

Louise - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • två online-order avbokade
  • försändelse förlorad i transit
  • varor felaktigt visade som i lager på webbplatsen
  • kundtjänsten är bristfällig
  • lågt Trustpilot betyg

Joe Mack - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig matkvalitet
  • Kund lojalitet förlorad

Margot - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Okänd storleksystem
  • Indiskreta frågor

Rebecca Parry - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • Effektiv, hjälpsam personal. Bra service i omklädningsrummet.

Cathy Williams - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • M&S fortsätter att använda EVRI som kurirleveransservice