Kiwi

121 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7 för Kiwi kommer från 121 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Kiwi:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kiwi's Return Policy har blandade recensioner med vissa kunder som inte fått tillbaka sina pengar (33%), medan andra endast fick en liten del av kostnaden tillbaka (20%). Det finns också klagomål om minimal ersättning (15%) och ingen återbetalning vid inställda flyg (10%). Även om vissa kunder är nöjda med återbetalningen av Kiwi-poäng (22%) är det tydligt att det finns utrymme för förbättringar i deras return policy.

“Lurendrejeri”

“Snabb återbetalning”

“Lång väntetid för återbetalning”

“Återkoppling och återbetalning har erhållits.”

“Felaktig avbokning av resan utan medgivande”

“Pengarna sätts in på ett kreditkonto istället för att återbetalas direkt”

“Det funkade efter mina förväntningar !”

“Aldrig mer”

“Ingen tidsgräns för att korrigera fel efter bokning”

“Återbetalning fick jag till sist”

👍 0   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

jonas sjölund - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lurendrejeri

Emir K - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb återbetalning
  • Dålig kundservice
  • Lång väntetid för återbetalning

Åsa - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Återkoppling och återbetalning har erhållits.

Carina - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med betalningen trots att det gick igenom enligt banken
  • Brist på uppdaterad information i appen
  • Felaktig avbokning av resan utan medgivande
  • Pengarna sätts in på ett kreditkonto istället för att återbetalas direkt
  • Besviken på service och slutresultatet

Pelle Granlund - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Det funkade efter mina förväntningar !

Libor - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ändrar priset och flyg i efterhand
  • Fanns inte ett flyg
  • Dåliga
  • Bluffbolag
  • Funderar på att polisanmäla dem
  • Finns billigare och mer pålitliga sajter
  • Har bokat med dem 2 ggr
  • Aldrig mer
  • Mycket dåliga

Anders Svensson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedragare
  • Indisk support som inte hjälper till
  • Ingen tidsgräns för att korrigera fel efter bokning
  • Många samtal och mail utan resultat

ROBERT MORIN - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Återbetalning fick jag till sist

Jessica - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Gick inte att checka in online
  • Fick betala extra avgifter
  • Avsaknad av avtal med Ryanair
  • Svårt att få pengarna tillbaka

Kristine Riekstina - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra allt var i ordning

Sama Hussein - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • De förtjänar inte en enda stjärna.
  • VARNING VARNING VARNING..
  • DE LURAR FOLK OCH KOMMER UT MED FALSKA FLYGDATUM
  • SKICKAR DE UT MAIL ATT FLYGET ÄR INSTÄLLD
  • KUNDEN ÄR TVUNGEN ATT BOKA OM EN HEL RESA
  • DE ÅTERLÄMNAR ALDRIG PENGARNA TILLBAKA.

Alf Johansson - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Varning. Jag bokade resa kiwi.com från Sri…
  • Hej jag bokade resa kiwi.com från Sri Lanka till Stockholm. Vi var en familj på tre personer när vi kommer till flygplatsen mitt i natten och ska checka in så säger de att det inte finns någon resa bokad ja har biljetter att visa upp och kiwi.com vägrar att betala tillbaka pengarna jag fick köpa tre nya biljetter på ett annat resebolag så det blev en dyr resa överväger att anmäla dem

Halina Mingelgrin - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hunnit inte anslutande flyg
  • Köpa ny flygbiljett och övernatta på hotell
  • Hjälp med ena och andra, ersättning 100€ för hotell övernattning
  • Köpa försäkring för ersättning, tänk på det vid byte av flygplan

Niels - 20 månader sedan

  • Betalade förändrade flygbiljetter utan att få pengarna tillbaka
  • Fick endast en bråkdel av pengarna tillbaka som Kiwi-poäng
  • Kiwi-företaget är bedrägligt och gav en dålig upplevelse
  • Ändrades tiderna för flyget utan förvarning
  • Förändring av flygtider gjorde det omöjligt att resa
  • För högt pris för ändrade flygbiljetter
  • Fick en minimal ersättning
  • Svårigheter att kommunicera med Kiwi
  • Sämre service från Kiwi efter att bokning var gjord
  • Bristfälliga flygtider som inte kunde accepteras
  • Stor summa pengar betalad utan rätt service
  • Otillräcklig information vid bokning om flygtidsändringar