Interflora

7 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.8 för Interflora kommer från 7 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Interflora:

OmdömesStälle (7)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Interfloras returpolicy har både sina fördelar och nackdelar enligt recensionerna. Återbetalning av leveransavgift är möjligt vid butikshämtning (33%), men det finns ingen garanti för att buketten är fräsch vid leverans (33%). Vissa uppskattar den flexibla utbytespolitiken (33%), medan andra upplever att de fått en gammal och döende bukett som de inte nödvändigtvis får ersättning för (33%). Sammantaget verkar det vara en blandad upplevelse med Interfloras returpolicy.

“Ingen fräsch garantiprovid vid leverans”

“gamla, döende bukett”

👍 5   👎 2

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Tommy Reuter - 22 maj 2021

  • Blommorna var vissna vid leverans
  • Ingen fräsch garantiprovid vid leverans

Beatrix Markovics - 15 januari 2021

  • gamla, döende bukett