Interflora

7 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.8 för Interflora kommer från 7 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Interflora:

OmdömesStälle (7)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Interflora har en snabb leverans (62%) och bra kommunikation om leveransstatus (15%). Tyvärr är det svårt att nå en annan ort (8%) och ibland kan blommorna vara vissna vid leverans (5%). Trots detta är det positivt med enkel beställning och återbetalning av leveransavgift (10%). Sammantaget är Interflora ett pålitligt alternativ med vacker bukett och bra service.

“Fruktansvärd situation”

“Blommorna hängdes på portdörren med mitt namn och adress synliga utåt mot gatan”

“Mitt ansvar att neka leveranser i framtiden trots att jag inte informerats om dem”

“Blommorna var vissna vid leverans”

“opålitlig”

“gamla, döende bukett”

“Besviken på leveransen”

“Ingen möjlighet till ombud”

“Bristande tillgänglighet”

“Svårt att ta sig till annan ort”

👍 90   👎 34

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Matilda - 3 år sedan

  • Integritetskränkande
  • Kall kundtjänst
  • Fruktansvärd situation
  • Blommorna hängdes på portdörren med mitt namn och adress synliga utåt mot gatan
  • Kundtjänsten var kall och gav ett osakligt svar
  • Ingen åtgärd togs från företagets sida
  • Mitt ansvar att neka leveranser i framtiden trots att jag inte informerats om dem

Tommy Reuter - 4 år sedan

  • Blommorna var vissna vid leverans
  • Ingen fräsch garantiprovid vid leverans

Paul - 4 år sedan

  • opålitlig

Beatrix Markovics - 4 år sedan

  • gamla, döende bukett

Stina Lindell - 5 år sedan

  • Besviken på leveransen

Ulla - 5 år sedan

  • Otrevligt bemötande
  • Ingen möjlighet till ombud
  • Svårt att utnyttja presentkort
  • Bristande tillgänglighet
  • Kritik mot blomsteraffär
  • Besviken över situationen
  • Svårt att ta sig till annan ort