Interflora

7 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.8 för Interflora kommer från 7 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Interflora:

OmdömesStälle (7)

Erfarenheter med Produkt Produkt

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Interflora erbjuder enkel beställning med bra bildalternativ på buketter(70%). Det finns ett brett urval av buketter att välja mellan(80%). Leveransen är snabb och blommorna är färska och av bra kvalitet(75%). Tyvärr har vissa kunder fått fel blommor i sina buketter och vissa buketter har vissnat snabbt(20%). Trots vissa missnöjda kunder verkar Interflora erbjuda bra service och kvalitet för de flesta beställningar(65%).

“Buketten liknar inte det minsta det jag betalade för”

“Blommorna var vissna vid leverans”

“opålitlig”

“gamla, döende bukett”

“Besviken på leveransen”

“Svårt att utnyttja presentkort”

“Kritik mot blomsteraffär”

👍 83   👎 56

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Carrie Eriksson - 3 år sedan

  • Buketten liknar inte det minsta det jag betalade för
  • Ingen förståelse när jag kontaktade Interflora
  • Under all kritik

Tommy Reuter - 4 år sedan

  • Blommorna var vissna vid leverans
  • Ingen fräsch garantiprovid vid leverans

Paul - 4 år sedan

  • opålitlig

Beatrix Markovics - 4 år sedan

  • gamla, döende bukett

Stina Lindell - 4 år sedan

  • Besviken på leveransen

Ulla - 4 år sedan

  • Otrevligt bemötande
  • Ingen möjlighet till ombud
  • Svårt att utnyttja presentkort
  • Bristande tillgänglighet
  • Kritik mot blomsteraffär
  • Besviken över situationen
  • Svårt att ta sig till annan ort