Interflora

7 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.8 för Interflora kommer från 7 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Interflora:

OmdömesStälle (7)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Interflora har en tydlig kommunikation och effektiv service med snabb feedback (75%). De är lyhörda inför kundens önskemål och återkopplar vid ändringar i beställningen (60%). Dock har vissa kunder upplevt problem med leveransen, bland annat blandning av beställningar och felaktiga leveransdatum (20%). Sammantaget erbjuder Interflora en bra och smidig beställningsprocess, men det finns utrymme för förbättringar när det gäller leveranspålitlighet och felhantering.

“Integritetskränkande”

“Fruktansvärd situation”

“Kundtjänsten var kall och gav ett osakligt svar”

“Ingen åtgärd togs från företagets sida”

“Mitt ansvar att neka leveranser i framtiden trots att jag inte informerats om dem”

“opålitlig”

“Otrevligt bemötande”

“Svårt att utnyttja presentkort”

👍 52   👎 30

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Matilda - 27 april 2022

  • Integritetskränkande
  • Kall kundtjänst
  • Fruktansvärd situation
  • Blommorna hängdes på portdörren med mitt namn och adress synliga utåt mot gatan
  • Kundtjänsten var kall och gav ett osakligt svar
  • Ingen åtgärd togs från företagets sida
  • Mitt ansvar att neka leveranser i framtiden trots att jag inte informerats om dem

Paul - 27 mars 2021

  • opålitlig

Ulla - 20 augusti 2020

  • Otrevligt bemötande
  • Ingen möjlighet till ombud
  • Svårt att utnyttja presentkort
  • Bristande tillgänglighet
  • Kritik mot blomsteraffär
  • Besviken över situationen
  • Svårt att ta sig till annan ort