Interflora

7 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.8 för Interflora kommer från 7 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Interflora:

OmdömesStälle (7)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Interfloras kundtjänst är mycket förbättringsbehövande, med många klagomål på otrevligt bemötande och svårigheter att utnyttja presentkort. Många är besvikna över blandade beställningar och avsaknad av feedback. Trots detta finns det även positiva röster som berömmer kundtjänstens lyhördhet och generösa service. Med en blandad upplevelse och en blandning av positiv och negativ feedback, verkar Interfloras kundtjänst ha en lång väg att gå för att förbättra kundupplevelsen. (38%)

“Integritetskränkande”

“Kall kundtjänst”

“Fruktansvärd situation”

“Ingen åtgärd togs från företagets sida”

“Ingen förståelse när jag kontaktade Interflora”

“Under all kritik”

“Ingen fräsch garantiprovid vid leverans”

“opålitlig”

“Otrevligt bemötande”

“Svårt att utnyttja presentkort”

👍 74   👎 30

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Matilda - 27 april 2022

  • Integritetskränkande
  • Kall kundtjänst
  • Fruktansvärd situation
  • Blommorna hängdes på portdörren med mitt namn och adress synliga utåt mot gatan
  • Kundtjänsten var kall och gav ett osakligt svar
  • Ingen åtgärd togs från företagets sida
  • Mitt ansvar att neka leveranser i framtiden trots att jag inte informerats om dem

Carrie Eriksson - 22 mars 2022

  • Buketten liknar inte det minsta det jag betalade för
  • Ingen förståelse när jag kontaktade Interflora
  • Under all kritik

Tommy Reuter - 22 maj 2021

  • Blommorna var vissna vid leverans
  • Ingen fräsch garantiprovid vid leverans

Paul - 27 mars 2021

  • opålitlig

Ulla - 20 augusti 2020

  • Otrevligt bemötande
  • Ingen möjlighet till ombud
  • Svårt att utnyttja presentkort
  • Bristande tillgänglighet
  • Kritik mot blomsteraffär
  • Besviken över situationen
  • Svårt att ta sig till annan ort