HelloFresh

121 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för HelloFresh kommer från 121 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för HelloFresh:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. HelloFresh har en bra returpolicy där felaktiga eller saknade varor ersätts direkt med avdrag på nästa kasse, vilket gör det smidigt för kunderna att få ersättning. Möjligheten att kunna pausa leveranser och snabbt ångra recept bidrar också till flexibiliteten. Dock kan köttfärsen vara en nackdel med för mycket fett enligt vissa kunder, vilket gör att vissa väljer att avstå från att handla igen. Sammantaget får HelloFresh en hög återbetalningspoäng på grund av dess användarvänliga och effektiva returpolicy. (75%)

“allergiframkallande mat (nötter) som måste kastas bort”

“Totalt värdelös service”

“Dåliga ingredienser och problem med kreditering. Ingen återbetalning vid avslutad prenumeration.”

“Bindande prenumeration”

“Företaget lurar”

“får påsar vi inte vill ha”

“Saknas ofta ingredienser”

“God och smidig”

“Tvingas betala för felaktiga beställningar”

👍 3   👎 3

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Amanda - 10 maj 2024Trustpilot 🔗

  • dålig kundservice med nonchalant personal
  • kräver bevis eller skärmdump på mina åtgärder
  • allergiframkallande mat (nötter) som måste kastas bort
  • avbokade min order men ändå fick jag ett meddelande om leverans
  • strävar inte efter att ge bästa möjliga service eller lösa problem

Sandra Strandgren - 8 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Totalt värdelös service

Jimmy - 5 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet och variation på ingredienser
  • Saknar variation i recept och kryddblandningar. Många liknande rätter.
  • Dåliga ingredienser och problem med kreditering. Ingen återbetalning vid avslutad prenumeration.

Maria - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • Långsam och ineffektiv kundtjänst
  • Svårt att avsluta prenumeration
  • Begränsad möjlighet att kommunicera
  • Bindande prenumeration

Viktor - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • Företaget lurar

Tina - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • enkel att beställa
  • svårt att pausa prenumeration
  • får påsar vi inte vill ha
  • maten blir repetitiv
  • bra komplement med frukt och grönsakspåse

Petronella - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • Goda maträtter
  • Saknas ofta ingredienser

Åsa Mossberg - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • God och smidig

Erik Buresson - 10 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dåligt bemötande från kundtjänsten
  • Oönskad förlängning av prenumeration utan medgivande
  • Försenad notis om återupptagen prenumeration
  • Tvingas betala för felaktiga beställningar