Gearbest

36 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för Gearbest kommer från 36 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Gearbest:

Trustpilot

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Gearbest har en blandad kommunikation med kunderna, där vissa uppskattar snabba svar och andra klagar på dålig kvalitet och felaktig information. Det finns klagomål på bristande kommunikation och svårigheter att kontakta säljaren. Varningar ges till andra att undvika att handla från Gearbest på grund av upplevda problem. Det verkar finnas brister i företagets kundservice och kommunikation, där vissa kunder inte ens fått sina beställda varor trots att de betalat för snabb leverans. Sammantaget ger detta en bild av en ojämn kommunikation och service, vilket kan leda till missnöjda kunder och negativa upplevelser. (50%)

“Lång leveranstid”

“skickade fel airpods idioterna”

“Bra kommunikation”

“Ingen kommunikation”

“Inget svar via mail”

“Fraktproblem, felaktig deklaration”

“Dålig kommunikation”

“Fick pengarna tillbaka efter dåligt omdöme på trustpilot”

“Sämre kundservice och dålig kommunikation”

“Supporten är värdelös och svarar bara på frågor som gynnar dem”

👍 19   👎 74

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Tommy Pettersson - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid

Peter Borg - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • skickade fel airpods idioterna

Hans - 3 år sedan

  • Bra priser
  • Snabb leverans
  • Bra kundservice
  • Bra kommunikation

Lars-Olof Johansson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kommunikation
  • Inget svar via mail
  • Pengarna återfås inte
  • Blir blåsta

Hawsar Said - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid, dålig kundtjänst
  • Fraktproblem, felaktig deklaration
  • Problem med återbetalning, krånglig process
  • Krånglig returprocess, överdebitering

Anna-Lena Andersson - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Produkterna slut
  • Ingen återvändsgrändspolicy

Dbackman - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt support
  • Dammsugaren gick sönder efter 3 månader
  • De kunde inte reparera dammsugaren trots avtalet
  • Fick pengarna tillbaka efter dåligt omdöme på trustpilot

Rasmus Fyhr - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid och ingen ersättning för förlorat paket
  • Mindre återbetalning än ursprungligt belopp
  • Dyr fraktkostnad
  • Sämre kundservice och dålig kommunikation

martin salmio - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Supporten är värdelös och svarar bara på frågor som gynnar dem
  • Hade problem med retur av produkt som skickats tillbaka till Tyskland
  • Svårt att avboka beställning och fick inga svar
  • Svarade snabbt när kund ville skicka tillbaka produkten ändå

Benny Modig - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Allt bra

Jerry Hautala - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Inga problem med beställningen
  • Snabb orderbekräftelse och kvitto
  • Effektiv leverans trots helgdagar
  • Bra pris för Yeelight II RGB

Max F - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänst är meningslös
  • Långsam leverans
  • Ingen respons på frågor
  • Dålig återbetalningspolicy

TWISM1337 - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Dålig kommunikation
  • Oacceptabel kundsupport

Saed Rahmani - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Gearbest har långsam leverans och dålig kundservice
  • Gearbest behöll mina pengar i två och en halv månad utan att skicka produkten
  • Gearbest svarar inte på frågor och ger tomma löften
  • Problematisk returpolicy och saknade varor

F. Nilsson - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • inte intresserade av att korrigera priset efter Flash sale
  • körde rea på varor som inte fanns i lager
  • lång leveranstid
  • inte intresserade av att uppgradera order

Sven-A - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Har ej fått mina beställda varor
  • Mina pengar tog de ej att lita på
  • Summan 1006 kr
  • Försök kontakta via mail

Mårten Andersson - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Förvirrande kommunikation
  • Långsam leverans
  • Kundtjänsten svarar sent
  • Återbetalningstid inte uppfylld

Thomas Carl-Erik Jönsson - 9 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mindre än angivet storlek, Kvalitét, Kundservice
  • Varierande hantering av reklamationer
  • Kvaliteten på produkterna varierade
  • Dåligt planerad lagerhantering inför julen
  • Dålig kommunikation och support på engelska

Sanna - 9 år sedanTrustpilot 🔗

  • lång leveranstid
  • otillförlitligt trackingnummer
  • dålig kundtjänst
  • högre leveranstid än förväntat
  • nonsenssvar från kundtjänst
  • slutresultat positivt trots problem