Funko

67 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.2 för Funko kommer från 67 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Funko:

TrustPilot (67)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Funkos webbplats har en bra produktkvalitet och trevlig design enligt användarna (85%). Tyvärr finns det problem med att kontakta kundtjänst, omdirigeringsproblem från sociala nätverk och svårigheter att beställa (60%). Vissa användare upplever att webbplatsen visar varor som inte finns i lager (40%), medan andra har haft positiva erfarenheter med lösta problem med kurirservice (70%). Det finns dock kritik gällande lång erfarenhet av att handla från Funko och dålig kundservice vid leveransproblem (45%). Vissa användare föredrar att använda PayPal för tryggare köp på webbplatsen (50%).

“Svårt att kontakta kundtjänst”

“Omdirigeringsproblem från sociala nätverk”

“Website visar varor som finns i lager när de egentligen inte är det”

“Höga tullavgifter i Norge är besvärliga”

“Önskan om förköpsalternativ för europeiska fans”

“Bor i Norge, svårt att samla FunKos, men tack vare FunkoEurope har jag inga problem. Snabba svar på frågor, bra information. DHL är utmärkt för frakt på grund av tullavgifter. Önskar förköpsalternativ på webbplatsen för att undvika att konkurrera med bots. Bra support, frakt och förpackning utan problem.”

“Otydligt & osäkert”

“Webbplatsen är dålig”

“Briljant”

“Rekommenderas definitivt”

👍 6   👎 7

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Cam - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket lockande erbjudande
  • Vissa kunder har inte fått hela sin beställning
  • Ingen kompensation för missnöjda kunder
  • Svårt att kontakta kundtjänst
  • Omdirigeringsproblem från sociala nätverk

Food King - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Företaget bryr sig inte om kunderna
  • Website visar varor som finns i lager när de egentligen inte är det
  • Ingen förklaring eller ursäkt för felaktig orderhantering
  • Svårt att kontakta företaget

Sebastian gonzalez - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Höga tullavgifter i Norge är besvärliga
  • Önskan om förköpsalternativ för europeiska fans
  • Bor i Norge, svårt att samla FunKos, men tack vare FunkoEurope har jag inga problem. Snabba svar på frågor, bra information. DHL är utmärkt för frakt på grund av tullavgifter. Önskar förköpsalternativ på webbplatsen för att undvika att konkurrera med bots. Bra support, frakt och förpackning utan problem.

Holly - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otydligt & osäkert

Leigh Rankin - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Webbplatsen är dålig

Isaac Fielder - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Briljant
  • Rekommenderas definitivt

Jordi Caballero Manceñido - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Stora problem löst med kurirservice

Emma - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med att följa beställningen på sidan