Funko

67 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.2 för Funko kommer från 67 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Funko:

TrustPilot (67)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Funkos returpolicy får en blandad respons bland kunderna. Många är missnöjda med bristen på återbetalning i fall av skadade produkter samt den långa väntetiden för att få en återbetalning. Endast 50% av kunderna är nöjda med returhanteringen hos Funko. Trots bra priser och enkla returer upplever en stor del av kunderna dålig kundservice och svårigheter att få ersättning eller återbetalning för defekta produkter. När det kommer till returer rekommenderas det att använda PayPal för trygga köp och bättre kundtjänst.

“Produkten kom skadad”

“Ingen produkt Ingen återbetalning”

“Bor i Norge, svårt att samla FunKos, men tack vare FunkoEurope har jag inga problem. Snabba svar på frågor, bra information. DHL är utmärkt för frakt på grund av tullavgifter. Önskar förköpsalternativ på webbplatsen för att undvika att konkurrera med bots. Bra support, frakt och förpackning utan problem.”

“Saknar returpolicy”

“Möjlighet att inte kunna avbryta beställning vid fel”

“Tvingas betala för returfrakt”

“Otydligt & osäkert”

“Kundservice vägrade återbetalning eller ersättning”

“14/28 dagar returpolicy”

“Returneringshanteringen var dålig”

👍 2   👎 35

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Andrew Osbaldeston - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten kom skadad
  • Snabb kundservice

adam bouchouafa - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen produkt Ingen återbetalning

Sebastian gonzalez - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Höga tullavgifter i Norge är besvärliga
  • Önskan om förköpsalternativ för europeiska fans
  • Bor i Norge, svårt att samla FunKos, men tack vare FunkoEurope har jag inga problem. Snabba svar på frågor, bra information. DHL är utmärkt för frakt på grund av tullavgifter. Önskar förköpsalternativ på webbplatsen för att undvika att konkurrera med bots. Bra support, frakt och förpackning utan problem.

Anja Daut - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vägrar saknad klistermärke
  • Ineffektiv kommunikation med kunden
  • Otillräcklig information om produkten
  • Saknar returpolicy

Taylor Savage - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig service
  • Möjlighet att inte kunna avbryta beställning vid fel
  • Felaktig applicering av rabattkod
  • Tvingas betala för returfrakt

Holly - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otydligt & osäkert

Kathryn Sharp - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ignorera konsumentlagar
  • 6 delar saknas i pusslet
  • Kundservice vägrade återbetalning eller ersättning
  • 14/28 dagar returpolicy
  • Kundtjänst brydde sig inte
  • Upprepat det interna policyn
  • Förnekar att konsumenträttigheter gäller

Astroman - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Chockerande service
  • Returneringshanteringen var dålig
  • Noll ursäkt eller kompensation för den dåliga servicen
  • Företaget går emot sina egna policys när det passar dem

LES HOWARD - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundservicen någonsin, undvik till varje pris
  • Fel blixtlås på väskan
  • Ingenting de kan göra efter 28-dagars returpolicy
  • Sämsta service någonsin för en produkt som inte fyller sin funktion

Lisa - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Första gången jag beställer och vilken skämt.
  • Beställde FNAF adventskalendern till fullt pris, väntade en vecka och ordern visas fortfarande som 'obetald', trots att pengarna direkt debiterades från mitt konto.
  • Har Royal Mail tappat bort den?
  • Kontaktade kundtjänsten som bad om ursäkt och sa att de skulle uppdatera och spåra mitt paket, ge en ytterligare uppdatering så snart de visste vad som hände.
  • Erbjöd en ersättningsorder, eller återbetalning som tar 7-10 arbetsdagar (det är 1 december om 4 dagar!) så var tvungen att ta ersättningen.
  • Vägrade att återbetala mellanskillnaden och har istället gett butikskredit.
  • Var lugn, din butikskredit är säker då jag aldrig kommer att beställa från er igen.

Tristan Williams - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Besviken och missnöjd
  • Inga uppdateringar i spårningen av beställningen
  • Varorna kan ha blivit stulna
  • Får tillbaka pengarna men saknar varorna

Zee zee - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundservice

Steven Taylor - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt hanterat företag
  • Kan inte avbryta beställning
  • Levererar inte i tid
  • Tar lång tid att få återbetalning
  • Produkten kom i skadat skick

Antonio jesus martin venegas - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig service

Marcel Co - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inget säkert förpackningsmaterial