Foyer Global Health Insurance

30 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för Foyer Global Health Insurance kommer från 30 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Foyer Global Health Insurance:

TrustPilot (30)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Foyer Global Health Insurance har en lättillgänglig och effektiv online-plattform som erbjuder långsiktiga behandlingsmöjligheter både utomlands och i Tyskland. Möjligheten att träffa konsulter i olika länder är en fördel. Nackdelen är att det verkar finnas ett önskemål om att kunna läsa fler recensioner innan man ansöker om försäkringen. Sammantaget verkar de ha en hög kundnöjdhet med betoning på snabbhet och tillgänglighet (100%).

“Förvänta dig INTE någon användbar service vid behov. Absolut NO GO. Jag hade en medicinsk nödsituation och INGENTING fungerade. Assistans är outsourcad till Europ Assistance som är 100% värdelös. Vi var tvungna att lokalt organisera allt själva, på vår egen bekostnad efter att vi fått en skriftlig bekräftelse om att alla kostnader skulle täckas eftersom de inte är kapabla att organisera assistans (i en etablerad internationell turistregion). Senare vägrade de att betala en stor del av det de tidigare hade bekräftat skriftligen. Gör dig själv en tjänst och välj en annan leverantör.”

“Obefintligt nätverk för kontantlösa vårdbesök”

“Tekniska problem på webbplatsen”

“Onlineportal och många buggar”

👍 10   👎 2

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Fred Base - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Förvänta dig INTE någon användbar service vid behov. Absolut NO GO. Jag hade en medicinsk nödsituation och INGENTING fungerade. Assistans är outsourcad till Europ Assistance som är 100% värdelös. Vi var tvungna att lokalt organisera allt själva, på vår egen bekostnad efter att vi fått en skriftlig bekräftelse om att alla kostnader skulle täckas eftersom de inte är kapabla att organisera assistans (i en etablerad internationell turistregion). Senare vägrade de att betala en stor del av det de tidigare hade bekräftat skriftligen. Gör dig själv en tjänst och välj en annan leverantör.

Alice - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrövlig kravprocess
  • Långsam hantering av anspråk
  • Obefintligt nätverk för kontantlösa vårdbesök
  • Bristande svarskommunikation

Luciano Diaz Beweg dich Frei - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och brist på transparens
  • Oacceptabelt från en sjukförsäkringsgivare
  • Långsam svarstid på emails
  • Tekniska problem på webbplatsen
  • Betalningsproblem

Franz Watzlawick - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Onlineportal och många buggar
  • Måste hantera foyeren även när man är sjuk
  • Uppsagd!!!!!! Hej då!!!!