Foyer Global Health Insurance

30 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för Foyer Global Health Insurance kommer från 30 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Foyer Global Health Insurance:

TrustPilot (30)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Foyer Global Health Insurance erbjuder effektiv hantering av återbetalningar och utmärkt service med en snabb svarstid. Anspråk behandlas och betalas ut snabbt, vilket är mycket uppskattat av kunderna. Tyvärr har vissa kunder upplevt långa väntetider för återbetalning och dålig kommunikation via e-post, vilket kan förbättras. Trots detta följer företaget upp med effektiva och snabba kostnadsåtaganden och pålitliga skyddsåtgärder. (73%)

“Uppräkningsprocessen var mycket smidig och effektiv.”

“Utmärkt service.”

“Tummen upp för priser, service och hantering”

“Enkla och smidiga processer för återbetalning”

“Utmärkt service och snabb ...”

“Inga negativa erfarenheter hittills”

“Enkelt och Okomplicerat”

“Okomplicerat och pålitligt”

“Fabulöst och pålitligt hälso...”

“Kundtjänsten är bra och kommunikationen fungerar bra”

👍 128   👎 40

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Stevie - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Uppräkningsprocessen var mycket smidig och effektiv.
  • Utmärkt service.

S.Bauscher - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tummen upp för priser, service och hantering

DHARMA TEJA - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tydliga och klara kommunikationer
  • Enkla och smidiga processer för återbetalning

Marcus Seelbach - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Utmärkt service och snabb ...

ULRICH - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inga negativa erfarenheter hittills

Claudia - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Enkelt och Okomplicerat

ERIK - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Okomplicerat och pålitligt

ANNE - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fabulöst och pålitligt hälso...
  • Kundtjänsten är bra och kommunikationen fungerar bra
  • Möjlighet att se konsulter i olika länder och flexibilitet med två bostäder

Oliver Marcus Reichel - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Super service

TOBIAS - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inga klagomål

Alice - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrövlig kravprocess
  • Långsam hantering av anspråk
  • Obefintligt nätverk för kontantlösa vårdbesök
  • Bristande svarskommunikation

Luciano Diaz Beweg dich Frei - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och brist på transparens
  • Oacceptabelt från en sjukförsäkringsgivare
  • Långsam svarstid på emails
  • Tekniska problem på webbplatsen
  • Betalningsproblem

Professor Marilene Barros - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • De är legitima och betalade för alla mina anspråk

Phil Jury - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Krånglig skadeståndsprocess, ineffektiv kommunikation
  • Automatiska svar på skadeståndsansökningar, kräver onödig dokumentation, bristande kommunikation avslag
  • Effektivt kommunikativt teamstöd för skadefall i telefon
  • Utmaning för att få ut skadeståndringar, bra kommunikation i telefonsamtal

Gabor - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämre än sämst! Försäkrad med dem
  • Användargränssnittet är värdelöst. De ber dig ladda upp irrelevanta detaljer, filstorlek för stor. E-postanspråket inte bearbetat. Undvik dem!

PETER - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb och okomplicerad hantering av alla förfrågningar och processer

Franz Watzlawick - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Onlineportal och många buggar
  • Måste hantera foyeren även när man är sjuk
  • Uppsagd!!!!!! Hej då!!!!

Sascha Kugel - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service runt om
  • Sedan 4 år extra försäkrad hos Foyer Group
  • Nöjd med bearbetningstid och återbetalning

Tristan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Det sämsta försäkringsbolaget jag har att göra med.
  • Felciterade pris, försök att öka priset senare.
  • Otydlig information gällande täckning av behandlingar för diabetes.
  • Oanståndigt prisökning innan första betalningen slutfördes.
  • Brister i kundrespons och upplevd lögnaktighet under processen.
  • Stulet pengar från bankkonto utan godkännande.

Diba - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra internationell försäkring
  • Snabb återbetalning och hjälpsam
  • Inga problem med återbetalning
  • Många försäkringar tidigare men äntligen hittat en bra

Jessica Mielloux - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra sjukförsäkring för expatriates

THOMAS - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Har använt dem i många år
  • Inga problem
  • Läkarrådgivningstjänsten är mycket kompetent
  • Organiserade en internationell expert som kunde prata med mig mycket snabbt

Marcel Riedel - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra priser
  • Utmärkt support

Andi - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta försäkringen i världen
  • Värsta "Försäkring"
  • Sök något annat istället
  • Håll er långt borta från denna leverantör

Olga & Daniiar Käthler - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fruktansvärt upplevelse med TA, betalar inte en enda cent tillbaka.
  • 'Allt är bra, gå för det' sa de. Vägrade att betala.
  • Erbjöd försäkring för länder utan engelska, krävde översättning av dokument.
  • Ingen hjälp i nödsituation i land utan engelska.