EuropCar

73 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för EuropCar kommer från 73 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för EuropCar:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (71)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. EuropCars hemsida och app fungerar inte pålitligt, vilket har resulterat i problem med bokningar och tillgänglighet av fordon. Det är även svårt att skilja Eurocar från VW i Lund. Dessutom har företaget fått dålig feedback och anklagats för bedrägeri, vilket innebär att det inte rekommenderas att hyra bilar från dem. (33%)

“många bilder som visar deras misstag”

“Fick en helt annan bil än utlovat”

“Välj inte Europcar”

“Urusel service och hantering”

“Ingen bil!”

“Uppdatering, inte ens 09:00 får vi tillgång.”

“Öppnar gör Europecar först kl 09:00.”

“Och ingen svarar på hjälpnumret som man ska ringa utanför kontorstid.”

“stressig upplevelse och bristande svar på mail”

“Oseriöst företag, krävde extra pengar och smutsig bil”

👍 0   👎 7

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Marco Ragni - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • rengör extern bil och smutsig inuti
  • faktura för skada för 300 euro
  • många bilder som visar deras misstag

Mathilda Jarl - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fick en helt annan bil än utlovat
  • Kan inte inse sitt fel och ge kompensation
  • Undermålig upplevelse
  • Välj inte Europcar

Wilhelm Aminoff - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Urusel service och hantering
  • Andra gången jag hyr på Grafiska vägen i Göteborg och andra gången jag får en skaderapport på något som absolut inte kunnat hända

Karin - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen bil!
  • Uppdatering, inte ens 09:00 får vi tillgång.
  • För han som skulle lämnat bilen till bilservice har fått med sig nyckeln hem och är inte på plats på kontoret.
  • Ytterligare väntetid....
  • Så efter några försök att få rätt på kontraktet igår...
  • Står vi här idag och bilservice har inte fått vår bil.
  • Öppnar gör Europecar först kl 09:00.
  • Och ingen svarar på hjälpnumret som man ska ringa utanför kontorstid.
  • Och nu blir vi sena att hämta upp släpvagn vi bokat. Sen att lasta. Sena till hotellet. Etc.
  • Klåpare!

Ida Gustafsson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • ny ID-kontroll
  • personal i Kristianstad kontaktade i tid och försökte lösa problemet
  • inget konkret besked om varför ID-kontrollen inte godkändes
  • stressig upplevelse och bristande svar på mail

Mariann stjärnäng - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Oseriöst företag, krävde extra pengar och smutsig bil

Selma Misic - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Oseriöst företag
  • Otrevlig och stöddig personal

Jan Ew - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Skumrask
  • Dåligt redan innan man lyckats hyra ut en bil