Direct Ferries

1 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Direct Ferries kommer från 1 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Direct Ferries:

TrustPilot (1)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten på Direct Ferries får blandade recensioner, med vissa kunder som uppskattar den snabba supporten och enkla bokningsprocessen (65%), medan andra har haft svårigheter att nå företaget vid problem och få svar på frågor (35%). Trots positivt bemötande och löften om återbetalning, finns det brister i tillgängligheten och svarstiden på mail och telefon behöver förbättras. Kunden har haft problem med avbokningar och har upplevt bristande kundservice från företaget. (130 ord)

“Svårigheter med återbetalning av pengar”

👍 46   👎 43

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Tim - 22 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Fick information om pris via hemsidan
  • Felaktig debitering och bristande platsgaranti
  • Svårigheter med återbetalning av pengar