Direct Ferries

1 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Direct Ferries kommer från 1 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Direct Ferries:

TrustPilot (1)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen från Direct Ferries är blandad med positiva och negativa recensioner. Många kunder tycker att det är lätt och smidigt att boka resan och att supporten är snabb när den behövs (70%). Dock finns det klagomål på långsamma svarstider, svårigheter att få kontakt med kundtjänst och problem med kommunikationen vid avbokning (30%). Förbättringar behövs för att öka tillgängligheten för kunder och för att minska missförstånd och besvär.

“Fick information om pris via hemsidan”

👍 51   👎 57

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Tim - 22 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Fick information om pris via hemsidan
  • Felaktig debitering och bristande platsgaranti
  • Svårigheter med återbetalning av pengar