Autoexperten

5 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.8 för Autoexperten kommer från 5 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Autoexperten:

Trustpilot

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Autoexperten har en strikt ingen återbetalningspolicy, vilket kan vara bra för att undvika missbruk av systemet (25%), men kan vara besvärligt för kunder som behöver returnera defekta produkter (75%). De verkar också ha problem med att hantera kundens egendom under leverans, vilket kan påverka kundens tillit till företaget (50%). Det finns rapporter om slarv med installationen av däckventiler, vilket kan vara en säkerhetsrisk och påverka kundens köpupplevelse (50%).

“Krävde lämna batteriet kvar i två dagar”

👍 0   👎 4

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jörgen Olsson - 3 år sedan

  • Fruktansvärt bemötande
  • Krävde kvitto trots betalningsbevis
  • Krävde lämna batteriet kvar i två dagar
  • Chef på Autoexperten i Lund löste situationen bra