Airtours

4 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Airtours kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Airtours:

TrustPilot (4)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Airtours Return Policy erbjuder enkelt att få pengar tillbaka vid avbokning (80%), bra bokningsskydd under pandemin (85%), och bra återbetalningspolicy (75%). Dock kan det finnas oväntade ändringar av flygbolag och avresetid (60%), samt otydliga regler kring giltighetstid (50%). Det finns också en möjlighet att korten kan gå ut dagen innan bokning (40%), vilket kan vara en nackdel för vissa kunder.

“Fick inte bagaget förrän dag 6/7 och ingen hjälp av Airtours”

“Ingen information om processen för förlorat bagage”

“Oro över utebliven ersättning för förlorade saker”

👍 3   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ellinor - 24 månader sedan Trustpilot 🔗

  • Fick inte bagaget förrän dag 6/7 och ingen hjälp av Airtours
  • Oerfaren och ung reseledare som gick upp i rök
  • Ingen information om processen för förlorat bagage
  • Airtours vägrade upprätta korrekt dokumentation trots hemsidans tydliga beskrivning
  • Oro över utebliven ersättning för förlorade saker
  • Företaget delade inte namn på kontaktade personer
  • Kändes otrygga på grund av brist på information
  • Behövde själva leta efter väskorna på flygplatsen