Airtours

4 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Airtours kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Airtours:

TrustPilot (4)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Airtours kundservice har fått blandade recensioner. Många kunder berömmer den bra servicen, flexibiliteten, och trevliga reseledarna som hjälper till att lösa problem snabbt. Andra påpekar att företaget brister i kommunikation (20%), har långsam svarstid på mail (10%), och har otrevligt bemötande (15%). Trots detta, finns det också kunder som är nöjda med hur enkelt det är att få pengar tillbaka vid avbokning (10%) samt den hjälpsamma och effektiva personalen på plats (10%). Sammantaget verkar Airtours ha bra service, men det finns lite förbättringsområden för att öka kundnöjdheten.

“undermålig personal”

“katastrofdålig service”

“Hotellet dominerades av tonåringar med Crystal Tours”

“Personalen var trevlig men kunde inte lösa problemet”

“Fick inte bagaget förrän dag 6/7 och ingen hjälp av Airtours”

“Oerfaren och ung reseledare som gick upp i rök”

“Företaget delade inte namn på kontaktade personer”

“Kändes otrygga på grund av brist på information”

“Behövde själva leta efter väskorna på flygplatsen”

“Dåligt bemötande rakt igenom”

👍 38   👎 54

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Anders Eriksson - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • undermålig personal
  • katastrofdålig service

Kalle - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Beskrivningar som inte stämmer
  • Hotellet dominerades av tonåringar med Crystal Tours
  • Rummet inte levde upp till beskrivningen av 'newly built' och 'luxury'
  • Utsikten från balkongen inte motsvarade förväntningarna
  • Stranden i Gouvia var grumlig trots beskrivningen
  • Personalen var trevlig men kunde inte lösa problemet
  • Erbjöds att byta hotell, men till en extra kostnad

Ellinor - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick inte bagaget förrän dag 6/7 och ingen hjälp av Airtours
  • Oerfaren och ung reseledare som gick upp i rök
  • Ingen information om processen för förlorat bagage
  • Airtours vägrade upprätta korrekt dokumentation trots hemsidans tydliga beskrivning
  • Oro över utebliven ersättning för förlorade saker
  • Företaget delade inte namn på kontaktade personer
  • Kändes otrygga på grund av brist på information
  • Behövde själva leta efter väskorna på flygplatsen

TheDrlevander - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt bemötande rakt igenom
  • Personal som ljuger
  • Katastrofdåligt bemötande av kundtjänst flera gånger om
  • Undvik detta bolag till varje pris
  • Annars blir ni av med pengar
  • Vänd er till ett seriöst företag istället