Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Airtours kundservice har fått blandade recensioner. Många kunder berömmer den bra servicen, flexibiliteten, och trevliga reseledarna som hjälper till att lösa problem snabbt. Andra påpekar att företaget brister i kommunikation (20%), har långsam svarstid på mail (10%), och har otrevligt bemötande (15%). Trots detta, finns det också kunder som är nöjda med hur enkelt det är att få pengar tillbaka vid avbokning (10%) samt den hjälpsamma och effektiva personalen på plats (10%). Sammantaget verkar Airtours ha bra service, men det finns lite förbättringsområden för att öka kundnöjdheten.