Airtours

4 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Airtours kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Airtours:

TrustPilot (4)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Airtours levererar pålitliga resor utan problem och erbjuder bra service och hjälp vid behov (66%). De har effektiva reseguider som snabbt löser problem som borttappat bagage (50%) och har en enkel process för att få pengar tillbaka vid avbokning (33%). Tyvärr kan de dock förändra resplaner utan förvarning och ställa in resor (33%), vilket kan leda till stress och missnöje (33%). Sammantaget är Airtours en pålitlig researrangör med en del brister i kommunikationen och förmågan att hantera oväntade förändringar.

“Hotellet dominerades av tonåringar med Crystal Tours”

“Erbjöds att byta hotell, men till en extra kostnad”

“Fick inte bagaget förrän dag 6/7 och ingen hjälp av Airtours”

“Behövde själva leta efter väskorna på flygplatsen”

👍 19   👎 22

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Kalle - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Beskrivningar som inte stämmer
  • Hotellet dominerades av tonåringar med Crystal Tours
  • Rummet inte levde upp till beskrivningen av 'newly built' och 'luxury'
  • Utsikten från balkongen inte motsvarade förväntningarna
  • Stranden i Gouvia var grumlig trots beskrivningen
  • Personalen var trevlig men kunde inte lösa problemet
  • Erbjöds att byta hotell, men till en extra kostnad

Ellinor - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick inte bagaget förrän dag 6/7 och ingen hjälp av Airtours
  • Oerfaren och ung reseledare som gick upp i rök
  • Ingen information om processen för förlorat bagage
  • Airtours vägrade upprätta korrekt dokumentation trots hemsidans tydliga beskrivning
  • Oro över utebliven ersättning för förlorade saker
  • Företaget delade inte namn på kontaktade personer
  • Kändes otrygga på grund av brist på information
  • Behövde själva leta efter väskorna på flygplatsen