Airtours

4 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Airtours kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Airtours:

TrustPilot (4)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Enligt recensionerna har Airtours blandade omdömen om sin kommunikation. Å ena sidan uppskattas bra service, flexibilitet och tillmötesgående (70%), samt trevliga och hjälpsamma reseledare (50%). Å andra sidan kritiseras företaget för dålig kommunikation vid inställda resor (40%), samt för att inte svara i telefon eller ha långsam svarstid på mail (30%). Det finns också klagomål om prishöjningar och bristande information om förändringar (40%). Sammanfattningsvis verkar Airtours erbjuda en bra resa med bra service och trevliga guider, men det finns utrymme för förbättringar inom kommunikationen med resenärerna.

“Beskrivningar som inte stämmer”

“Fick inte bagaget förrän dag 6/7 och ingen hjälp av Airtours”

“Ingen information om processen för förlorat bagage”

“Företaget delade inte namn på kontaktade personer”

“Kändes otrygga på grund av brist på information”

“Dåligt bemötande rakt igenom”

“Personal som ljuger”

“Katastrofdåligt bemötande av kundtjänst flera gånger om”

👍 32   👎 42

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Kalle - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Beskrivningar som inte stämmer
  • Hotellet dominerades av tonåringar med Crystal Tours
  • Rummet inte levde upp till beskrivningen av 'newly built' och 'luxury'
  • Utsikten från balkongen inte motsvarade förväntningarna
  • Stranden i Gouvia var grumlig trots beskrivningen
  • Personalen var trevlig men kunde inte lösa problemet
  • Erbjöds att byta hotell, men till en extra kostnad

Ellinor - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick inte bagaget förrän dag 6/7 och ingen hjälp av Airtours
  • Oerfaren och ung reseledare som gick upp i rök
  • Ingen information om processen för förlorat bagage
  • Airtours vägrade upprätta korrekt dokumentation trots hemsidans tydliga beskrivning
  • Oro över utebliven ersättning för förlorade saker
  • Företaget delade inte namn på kontaktade personer
  • Kändes otrygga på grund av brist på information
  • Behövde själva leta efter väskorna på flygplatsen

TheDrlevander - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt bemötande rakt igenom
  • Personal som ljuger
  • Katastrofdåligt bemötande av kundtjänst flera gånger om
  • Undvik detta bolag till varje pris
  • Annars blir ni av med pengar
  • Vänd er till ett seriöst företag istället