Zavvi

37 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.4 för Zavvi kommer från 37 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Zavvi:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (36)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Zavvis webbplats erbjuder ett brett utbud av steelbooks, vilket är en fördel för samlare (80%). Tyvärr verkar kontakten inte fungera bra i Sverige och det finns klagomål om att företaget ljuger om tullavgifter (40%). Trots detta är webbplatsen en smidig och rekommenderad plats att handla på (90%).

“Saknar information om produktstatus”

“Mycket trevlig butik ❤️”

“Mycket trevlig butik ❤️”

“Mycket bra”

“Ljuger om tullavgifter”

“Ljuger på hemsidan!”

“Falsk marknadsföring”

“Skickades alla föremål separat från USA istället för från UK”

“Ingen information om lagret i USA på hemsidan”

👍 3   👎 2

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Albin - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Slut på beställd produkt och ingen refund
  • Lång leveranstid
  • Bristande kundservice
  • Högre priser
  • Saknar information om produktstatus

björn westman - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket trevlig butik ❤️
  • Mycket trevlig butik ❤️

Noble JoJo - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra

Jonas Nordlander - 4 år sedan

  • Ljuger om tullavgifter
  • Dålig kundservice
  • Problem med returpolicy

Jonas Nordlander - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ljuger på hemsidan!
  • Betalning av tullavgifter
  • Kundservice
  • Returpolicy

Anders Å - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Betalningshantering och avgifter
  • Obefintlig kundtjänst
  • Bristande kommunikation och transparens
  • Leveransmetod och plats
  • Falsk marknadsföring

Alexandra - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Skickades alla föremål separat från USA istället för från UK
  • Måste betala momsavgift för alla paket från USA
  • Ingen information om lagret i USA på hemsidan
  • Problem med att behöva betala dubbelt så mycket för varje paket