Zavvi

37 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.4 för Zavvi kommer från 37 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Zavvi:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (36)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Zavvi har en varierad kundservice enligt recensionerna. Företaget har högsta och lägsta betyg, med en del kunder som är nöjda med den smidiga beställningsprocessen och bra kundsupport, medan andra kunder är besvikna över dålig kommunikation och höga tullavgifter. Det verkar finnas en del problem med beställningar som tas bort utan återbetalning, men det finns också positiva recensioner om utmärkt kundsupport, som exempelvis från Rebecca. Sammantaget kan Zavvis kundservice vara ojämn och behovet av förbättringar finns. (60%)

“Utomordentlig kundservice”

“Bristande kundservice”

“Kontakten fungerar inte i Sverige”

“Kundtjänst ljuger och är ej ansvarig för sina misstag.”

“Kundtjänsten gör fel vid avbeställning av filmerna.”

“Inget svar från kundtjänsten trots löfte om svar inom två dagar.”

“Vera good shop”

“Vera good shop”

“bäst på jorden”

“Ljuger om skickad vara och vägrar skicka ny vara eller ge pengarna tillbaka.”

👍 9   👎 12

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jan - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produktkvalitet
  • Utomordentlig kundservice
  • Bra priser
  • Snabb leverans

Albin - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Slut på beställd produkt och ingen refund
  • Lång leveranstid
  • Bristande kundservice
  • Högre priser
  • Saknar information om produktstatus

Anna - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kontakten fungerar inte i Sverige

Max Larsson - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänst ljuger och är ej ansvarig för sina misstag.
  • De drog pengar innan paketet skickats.
  • Paketet skickades utan paketspårning trots betalning för det.
  • Kundtjänsten gör fel vid avbeställning av filmerna.
  • Inget svar från kundtjänsten trots löfte om svar inom två dagar.

Peter Nilsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Vera good shop
  • Vera good shop

Arman Khosravinejad - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • bäst på jorden

Dzemo Sukurica - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ljuger om skickad vara och vägrar skicka ny vara eller ge pengarna tillbaka.

DHD Greven - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • ordern inte fanns i lager
  • lång leveranstid
  • svarade snabbt i kundtjänst
  • har inte fått pengarna tillbaka

Carina Johansson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Det gick smidigt

Lena Hermansson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick hem fel produkt utan svensk text och fick betala tull
  • Kundtjänst gav underliga frågor och skickade fel produkt igen
  • Krånglig returneringsprocess och krav på att returnera produkterna

Noble JoJo - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra

Niclas - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kass kundtjänst
  • Jättelång leveranstid
  • Fick aldrig tillbaka fraktkostnaderna på min retur

Sven Olof Jonsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Glad över det smidiga köpet

Jens Eriksson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • rekommenderas! Rekommenderas starkt!

Jonas Nordlander - 4 år sedan

  • Ljuger om tullavgifter
  • Dålig kundservice
  • Problem med returpolicy

Jonas Nordlander - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ljuger på hemsidan!
  • Betalning av tullavgifter
  • Kundservice
  • Returpolicy

Anders Å - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Betalningshantering och avgifter
  • Obefintlig kundtjänst
  • Bristande kommunikation och transparens
  • Leveransmetod och plats
  • Falsk marknadsföring

Sebastian Thorstensson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Köpte film under jul, långsam postgång
  • Postnord kräver moms för paket från Guernsey
  • Svårt att få hjälp av Zavvis svenska kundtjänst

olli - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid, dubbel tullavgift, bristande kommunikation om leveransort, högre priser jämfört med Tyskland
  • Saknade paket, bristande kundservice
  • Okänt vem kundtjänstspersonalen är, svårigheter att komma i kontakt

Christopher Mueller - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • höga momsavgifter
  • obehöriga avgifter
  • dålig kundservice
  • dyra avgifter

Christoffer Eriksson - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåliga sändrutiner och service
  • Höga tullkostnader
  • Otydlig kommunikation
  • Kundtjänst nonchalant

Richard - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Okunnigt företag
  • Höga avgifter
  • Felaktig information om momsbetalning
  • Avslutade chatten utan att lösa problemet

Niklas lindhe - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundsupport av Rebecca

Helena Dillén - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen vara, inga pengar i retur

Bert Arnesson - 9 år sedanTrustpilot 🔗

  • Oseriöst kundtjänst och ingen leverans
  • Leveransen tog mer än 25 dagar och ingen kommunikation
  • Tidskrävande att hantera deras kundtjänst