Vueling

19 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.6 för Vueling kommer från 19 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Vueling:

Trustpilot

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Vueling upplevs ha en katastrofal kommunikation enligt recensionerna, med endast robot svar och svårigheter att nå kundtjänst. Missade flyg och inställda resor utan information är vanligt förekommande. Det finns även klagomål på diskriminering baserat på hudfärg. Dock finns det positiva recensioner som menar att allt fungerade perfekt med trevlig personal och bra service, vilket indikerar att nöjda kunder inte bryr sig om dålig kritik. Totalt sett verkar det vara ett företag med stora kommunikationsproblem, vilket kan ge en del passagerare en negativ upplevelse. (70%)

“Katastrof”

“Vueling ställde in flyget två gånger”

“Låga priser genom oseriösa metoder”

“Allt fungerade perfekt”

“Stor enkät efteråt”

“Inget att klaga på”

“Kasst företag”

“Boarding startar 40 min innan”

“Ropar inte på saknade resenärer på högtalarna”

“Väntade i tjugo minuter utan att något sades i högtalarna”

👍 7   👎 84

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Patrik Nyqvist - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Katastrof

Anders Svensson - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vueling ställde in flyget två gånger
  • Ersättning nekades trots inställd transfer
  • Låga priser genom oseriösa metoder

Hans Goden - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Allt fungerade perfekt
  • Bra plan och service
  • Bra boarding
  • Stor enkät efteråt
  • Inget att klaga på
  • Problemlöst

Francisco Mena Espinosa - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kasst företag
  • Boarding startar 40 min innan
  • Ropar inte på saknade resenärer på högtalarna
  • Väntade i tjugo minuter utan att något sades i högtalarna
  • Planet drog utan oss

Micael Sandberg - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inga problem alls

Frederick Larsson - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig service
  • Långsam leverans
  • Höga priser
  • Dålig kommunikation

Anders Fält - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • sämsta bolag ja flugit med
  • de svarar inte på mejl, ingen telefonfsupport
  • rör bort resväskor på löpande band
  • fattar inte att de får hålla på på detta viset
  • fruktansvärt besviken på vueling

Mirva Åström - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra flygresa

Oskar - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Värdelösa!!!!
  • Långsam återbetalning av pengar
  • Dålig kommunikation vid inställt flyg
  • Svårt att få kontakt via telefon och mail

John Cederberg - 9 år sedanTrustpilot 🔗

  • förseningar, dålig info
  • nonchalant flygbolag
  • bristande kommunikation