VetZoo

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5 för VetZoo kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för VetZoo:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. VetZoos returpolicy har blandade recensioner, med vissa kunder som klagar på att det inte finns någon bytesrätt och problem med återbetalningar. Andra tycker att returprocessen är enkel och snabb, med en bra och tydlig returpolicy. Vissa kunder har dock upplevt att de inte fått tillbaka hela summan vid retur, vilket kan vara ett problem för vissa. Sammantaget verkar VetZoos returpolicy vara blandad, med möjlighet till enkel retur men vissa utmaningar med återbetalningar. (40%)

“Ingen bytesrätt”

“Dålig kundservice vid byte av felaktig vara”

“aldrig handla därifrån igen”

“Överpris och bedrägligt beteende.”

“Vid retur får man inte hela summan tillbaks för dem inte har allt kontant”

“Tar inte emot returer, dålig kundservice”

“Blev hänvisad att sälja produkten vidare istället för att returnera”

“Dålig kundservice”

“Problem med återbetalning”

“Felaktig återbetalning”

👍 17   👎 22

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Anna - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • 20% rabatt på foder
  • Ingen bytesrätt
  • Dålig kundservice vid byte av felaktig vara

Ann-Chatrine - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • dåligt packat och skadad produkt
  • sämre kvalitet än förväntat
  • missnöjd med leveransen
  • otillfredsställande kundtjänst
  • aldrig handla därifrån igen

MA - 8 februari 2024Trustpilot 🔗

  • De har varken varan i lager eller skickar ersättare. Skapar bluffleveranser.
  • Fakturor skickas via Klarna. Ingen leverans trots löften om ersättare.
  • Kundtjänsten är dålig och lovar saker de inte håller.
  • Överpris och bedrägligt beteende.

Sarah Nilsson - 3 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Otroligt oförskämt bemötande i butik
  • Hälsar när jag kommer in men får bara sura blickar tillbaka
  • Dem inte har medlemskap när det var hos dem jag blev medlem
  • Tar ofta fel priser dessutom
  • Blir sura när man ber om hjälp
  • Vid retur får man inte hela summan tillbaks för dem inte har allt kontant
  • Verkar som dem inte vill ha återkommande kunder
  • Kalla och shady, pratar illa om arken zoo
  • Mycket omoget och ej professionellt alls
  • Aldrig att jag besöker vetzoo igen

Tekniklover - 5 september 2023Trustpilot 🔗

  • Tar inte emot returer, dålig kundservice
  • Köpte en bilhammock som inte var trafiksäker
  • Blev hänvisad att sälja produkten vidare istället för att returnera
  • Vägrade ge kontaktuppgifter till tillverkaren

Tina - 25 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice

Mathilda - 25 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Fel fraktavtal
  • Problem med återbetalning
  • Felaktig återbetalning

Lasse - 8 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Skickade sms till bekant m hund som tackade, för att få 80kr rabatt
  • Fakturan meddelade att rabatten inte gällde denna vara
  • Lurendrejeri
  • Jag är garanterat aldrig Vetzoo kund mer

Wanda - 8 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Problem med förpackningen
  • Svårigheter med rengöring
  • Hål i påsar flera gånger

KundMarianne Didriksson - 23 december 2022Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans 2 dagar från beställning
  • Fri frakt vid köp över 499:-
  • Lättöverskådlig hemsida
  • Billigare med min kattmat både blötmat och torrfoder
  • Enkel retur
  • Retursedeln på mail snabbt vid retur
  • Rekommenderar Vetzoo till alla jag känner
  • Handla från VetZoo

Anna - 25 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Bra priser
  • Stort utbud
  • Smidig returpolicy
  • Högt minimipris för gratis frakt

J_. J_. - 13 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Svårt att returnera varor. Återkoppling dröjde 2 veckor.

Pia Raimosdotter - 23 september 2022Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Effektiv kommunikation
  • Bra returnpolicy

Ella - 1 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Långsam checkout, problem med betalningen, omstart krävs
  • Ej mottagen beställning, bristande kommunikation
  • Felaktigt skickat paket trots avbokning, fördröjd leverans

Bengt Nilsson - 27 september 2021Trustpilot 🔗

  • Superomständig retur, kräver egen skrivare, svarar långsamt eller aldrig
  • Behöver ändring i order, leder till dubbla fraktavgifter

Annica Hultberg Krantz - 23 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Tar ej ansvar för hela köpet trots näthandel.
  • Helt otroligt dåligt.
  • Anlitar annat företag för leveransen men tar ej ansvar för att leveransen sker enligt överenskommelse.
  • Satt och väntade hela kvällen utan att få leveransen.
  • Fick nytt leveransbesked dagen efter, men kunde inte vänta längre på grund av jobb.
  • Fick besked att misslyckad leverans inte var Vezoos fel.
  • Mottog fortfarande faktura trots returnerad vara.

Olivia Thynell - 19 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Förseningar i leveransen, svårigheter att nå kundtjänst, långsam återbetalning
  • Opålitlig leverans, långsam kommunikation
  • Sämsta serviceupplevelsen, ilska, brist på pålitlighet
  • Brist på pålitlighet, problematisk återbetalningsprocess

Stefan Malmström - 5 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Varan är inte registrerad som returnerad trots bekräftelse via sms
  • Svårt att få tag på kundtjänst via telefon
  • Kundtjänsten är inte tillgänglig enligt telefonsvararen
  • Krävs att kontakta företaget via mail istället för telefon
  • Långsamt svar på returhantering

Georg Siotis - 9 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst
  • Ingen kundtjänst att prata om
  • Kan inte hantera som vanlig retur
  • Inte ett reklamationsärende
  • Produkten upplevs som högljudd
  • Bristande kommunikation

Nirvana - 22 april 2020Trustpilot 🔗

  • Vägrade medge återbetalning
  • Dubbla beloppet betalades in direkt till företagets konto
  • Svårt att hitta i redovisningen
  • Dubbelt betalt och vägrade samarbeta om återbetalning
  • Kundtjänst var otrevliga
  • Tog 2 månader att få tillbaka pengarna
  • Ingen kompensation för drabbade kunder eller erbjudanden till stamkunder