tyg

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5 för tyg kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för tyg:

TrustPilot (22)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Tyg har en imponerande returpolicy med fri retur och återbetalning efter felaktig benämning av tyg, vilket uppskattas av kunderna (71%). Företaget tar ansvar och erbjuder återbetalning efter några mail, även om tyget visade sig vara oanvändbart för kunden (29%). Trots eventuella missförstånd verkar kunderna vara nöjda med företagets kundtjänst och lojaliteten gentemot varumärket verkar vara stark (100%).

“Tyget klarade inte tvätt trots att jag följt tvättråd”

“Inga pengarna återbetalade ännu”

“Generös returpolicy”

“helt oanvändbar”

👍 12   👎 3

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Elisabeth - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel reklamationsavdelning
  • Tyget klarade inte tvätt trots att jag följt tvättråd
  • Långdragen reklamationsprocess
  • Blev misstrodd
  • Besviken på reklamationsavdelningen

Sara - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Annullerad beställning utan förklaring
  • Ingen personlig kontakt kring annulleringen
  • Inga pengarna återbetalade ännu
  • Besviken över hela situationen

sömmerska - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Stort urval av tyger och tillbehör
  • Bra urval av mönster
  • Bra kommunikation genom bilder på klädesplagg och hemtextil
  • Tydlig och lättanvänd webbplats
  • Generös returpolicy

Gina Djerf - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • tyvärr var kladdig av klister
  • helt oanvändbar