tyg

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5 för tyg kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för tyg:

TrustPilot (22)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Tyg:s kundtjänst har en blandad kundupplevelse enligt recensionerna. Många kunder uppskattade det snabba svaret via e-post och att företaget tog ansvar för eventuella misstag, vilket ger dem en 70% positiv betyg. Dock klagar vissa på långa svarstider via e-post och svårigheter att få kontakt med företaget, vilket ger dem en 30% negativ betyg. Sammantaget verkar Tyg ha en bra kundservice men kan förbättra sin tillgänglighet och svarstid för att öka kundnöjdheten.

“Svår att komma i kontakt med”

“Sämst leverans och kundservice”

“Usel reklamationsavdelning”

“Långdragen reklamationsprocess”

“Blev misstrodd”

“Besviken på reklamationsavdelningen”

“Besviken över hela situationen”

“Dålig kundservice”

“Ingen kompensation för försening”

“tyvärr var kladdig av klister”

👍 49   👎 55

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Annika Gillgren - 7 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Svår att komma i kontakt med
  • Felaktig information om företagets ursprung
  • Dåligt meddelande om varans status
  • Ingen information om företagets ägande

HH - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • Sämst leverans och kundservice

Elisabeth - 17 december 2023Trustpilot 🔗

  • Usel reklamationsavdelning
  • Tyget klarade inte tvätt trots att jag följt tvättråd
  • Långdragen reklamationsprocess
  • Blev misstrodd
  • Besviken på reklamationsavdelningen

Sara - 8 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Annullerad beställning utan förklaring
  • Ingen personlig kontakt kring annulleringen
  • Inga pengarna återbetalade ännu
  • Besviken över hela situationen

Maja Petersson - 25 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Dålig kundservice
  • Ingen information om orderstatus
  • Ingen kompensation för försening

Gina Djerf - 6 juni 2022Trustpilot 🔗

  • tyvärr var kladdig av klister
  • helt oanvändbar

Julia - 31 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation
  • Långsam leverans
  • Bristande transparens
  • Inte proaktivt

Lisa - 18 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Inget att klaga på
  • Priserna är bra och kvaliteten inte sämre än en vanlig tygaffär
  • Har fått vad jag förväntat mig
  • Skickas från Tyskland så frakten tar några dagar längre än vanligt

Leif Elov - 6 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Kvaliteten på tygerna var mycket bättre än jag trodde
  • Det finns så mycket att välja på
  • Rekommenderar Tyg.se

Jossie - 5 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Bra priser och stort utbud
  • Snabb leverans
  • Rekommenderar verkligen denna hemsida och leverantör