tyg

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5 för tyg kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för tyg:

Trustpilot

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Tyg har en blandad kommunikation enligt recensionerna. Företaget har problem med att ge tydlig kontaktinformation och telefonstöd är inte tillgängligt (39%). Kundservice svarar snabbt på e-post och tar ansvar för eventuella fel (27%). Dock är leveranstiden lång och vissa tyger kan vara av dålig kvalitet (18%). Trots vissa brister är det lätt att beställa från tyg och leveransen är pålitlig och snabb (16%). Sammantaget är kommunikationen hos Tyg inte konsekvent vilket kan påverka kundupplevelsen negativt (41%).

“Svår att komma i kontakt med”

“Felaktig information om företagets ursprung”

“Dåligt meddelande om varans status”

“Ingen information om företagets ägande”

“Sämst leverans och kundservice”

“Annullerad beställning utan förklaring”

“Ingen personlig kontakt kring annulleringen”

“Bra kommunikation genom bilder på klädesplagg och hemtextil”

“Lång leveranstid”

“Ingen information om orderstatus”

👍 29   👎 74

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Annika Gillgren - 3 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Svår att komma i kontakt med
  • Felaktig information om företagets ursprung
  • Dåligt meddelande om varans status
  • Ingen information om företagets ägande

HH - 7 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Sämst leverans och kundservice

Sara - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Annullerad beställning utan förklaring
  • Ingen personlig kontakt kring annulleringen
  • Inga pengarna återbetalade ännu
  • Besviken över hela situationen

sömmerska - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Stort urval av tyger och tillbehör
  • Bra urval av mönster
  • Bra kommunikation genom bilder på klädesplagg och hemtextil
  • Tydlig och lättanvänd webbplats
  • Generös returpolicy

Maja Petersson - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Dålig kundservice
  • Ingen information om orderstatus
  • Ingen kompensation för försening

Gina Djerf - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • tyvärr var kladdig av klister
  • helt oanvändbar

Margareta - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans & hög kvalitet

Julia - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • dålig kommunikation
  • långsam leverans
  • bristande transparens
  • inte proaktivt

Emma Carlsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabbare leverans än beräknat, ca 1 v istället för 2

tor fredrik jacobsen - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • långsam leverans
  • dålig kommunikation
  • problem med lagerstatus
  • svår att få tag på information

Leif Elov - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • kvaliteten på tygerna var mycket bättre än jag trodde
  • det finns så mycket att välja på
  • rekommenderar Tyg.se

Lena Lundmark - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lååång leveranstid

Pinback - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Bra kvalité på produkterna
  • Tar lång tid att få sin order
  • Ska vara tydligare med vart de skickar produkterna från