TT-Line

8 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för TT-Line kommer från 8 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för TT-Line:

TrustPilot (8)

Erfarenheter med Produkt Produkt

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. TT-Lines produkter erbjuder en bekväm resrutt med effektiv bokning och ombordstigning. Fördelar inkluderar bra hytter och frukost (40%), möjlighet att enkelt ändra antal personer i hytten utan kostnad (20%), och bra pris på bilplacering (10%). Dock finns det negativa aspekter såsom ofräsch och dåligt städade hytter (30%), smutsiga leksaker i lekrummet (10%), och problem med att lägga till laddning för bilen under resan (10%). Sammantaget ger TT-Line en bra resa med några förbättringsmöjligheter.

“Färjan var mycket försenad, ingen information gavs, smutsig hytt”

“Maten var halvvarvet.”

“Bra hytt”

“Gråa köttbullar, stenhårda”

“För länge stekt hamburgare”

“Okunniga kockar”

“Fortsätter på samma höga nivå”

👍 73   👎 135

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Cecilia - 28 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Riktigt dålig service
  • Svårt att kontakta via e-post, tar 48 timmar att få svar, dyrt att ringa
  • Färjan var mycket försenad, ingen information gavs, smutsig hytt
  • Idiotiskt och otrevligt svar när slutligen kontaktad via e-post

Lennart Gredenman - 9 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Bokning och incheckning var helt ok.
  • 3 timmars försening var ej ok.
  • Maten var halvvarvet.

Ulf Börje Lindström - 26 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bra hytt
  • Gråa köttbullar, stenhårda
  • Lång väntetid på hamburgaren
  • För länge stekt hamburgare
  • Okunniga kockar

Dmitrij - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Toppbetyg
  • Fortsätter på samma höga nivå