TT-Line

8 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för TT-Line kommer från 8 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för TT-Line:

TrustPilot (8)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. TT-Line erbjuder professionell och trevlig servicepersonal som är hjälpsam och vänlig. Reservationen är effektiv och incheckningen smidig utan väntetid. Dock kan det vara svårt att få tag på dem via mail, med långsamma svarstider och höga telefonkostnader. Vissa upplever bristande renlighet i hytterna och problem med att ändra bokningar. Sammantaget ger TT-Line en bra resa med vänlig personal, men det finns utrymme för förbättringar på kundservicefronten. (70%)

“Idiotiskt och otrevligt svar när slutligen kontaktad via e-post”

“Bokning och incheckning var helt ok.”

“Förhindrar problem under resan”

“Toppbetyg”

“Fortsätter på samma höga nivå”

“Inställd färja utan information till resebyrån”

“Kreditnota saknas för inställd resa”

“Okunnig personal i Trelleborg”

👍 52   👎 80

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Cecilia - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Riktigt dålig service
  • Svårt att kontakta via e-post, tar 48 timmar att få svar, dyrt att ringa
  • Färjan var mycket försenad, ingen information gavs, smutsig hytt
  • Idiotiskt och otrevligt svar när slutligen kontaktad via e-post

Lennart Gredenman - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bokning och incheckning var helt ok.
  • 3 timmars försening var ej ok.
  • Maten var halvvarvet.

kund - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försening i leveransen
  • Förhindrar problem under resan

Dmitrij - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Toppbetyg
  • Fortsätter på samma höga nivå

Elizabeth Mårtensson - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inställd färja utan information till resebyrån
  • Kreditnota saknas för inställd resa
  • Okunnig personal i Trelleborg