TT-Line

8 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för TT-Line kommer från 8 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för TT-Line:

TrustPilot (8)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. TT-Line erbjuder en effektiv bokning och ombordstigning utan väntetid (33%), men tyvärr är färjorna ofta försenade vilket kan leda till inställda avgångar (29%). Trots vissa negativa aspekter som fel hyttar och förseningar, erbjuds en bra organisation av på- och avkörning (14%) och bra mat ombord (11%). Tyvärr är hytterna ibland ofräscha och dåligt städade (13%), vilket kan påverka resupplevelsen negativt. Sammantaget erbjuder TT-Line en bekväm resa men har utrymme för förbättringar när det gäller punktlighet och hygien ombord.

“3 timmars försening var ej ok.”

“Försening i leveransen”

“Förhindrar problem under resan”

“Gråa köttbullar, stenhårda”

“Lång väntetid på hamburgaren”

“Inställd färja utan information till resebyrån”

👍 35   👎 89

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Lennart Gredenman - 9 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Bokning och incheckning var helt ok.
  • 3 timmars försening var ej ok.
  • Maten var halvvarvet.

kund - 6 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Försening i leveransen
  • Förhindrar problem under resan

Ulf Börje Lindström - 26 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bra hytt
  • Gråa köttbullar, stenhårda
  • Lång väntetid på hamburgaren
  • För länge stekt hamburgare
  • Okunniga kockar

Elizabeth Mårtensson - 23 december 2023Trustpilot 🔗

  • Inställd färja utan information till resebyrån
  • Kreditnota saknas för inställd resa
  • Okunnig personal i Trelleborg