Tre

121 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Tre kommer från 121 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Tre:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Trendrums hemsida är enkel att använda och har ett bra och seriöst företag med ett brett utbud av produkter. Det är smidigt att beställa och hitta säljare online, även för de som är skeptiska mot nätbutiker. Dock kan det finnas otydlig information om leveranstider och betalningsprocessen kan vara oklar vilket drar ner helhetsintrycket. (75%)

“Oproffsigt beteende och dålig kommunikation efter avslutat abonnemang”

“Vid mitt fjärde samtal fick jag prata med en väldigt kompetent kille som kunde förklara vad som hänt men inte varför, han skulle se att jag fick pengarna tillbaka och abonnemanget äntligen avslutas”

“Sämst kundservice och täckning”

“Sämst kundservice, dålig täckning, pumpar ut pengar utan att leverera, okunnighet”

“Dåligt mobilt bredband på 3”

“Ofta hackar svtplay vid uppstart”

“Behov av 5G-utbyggnad”

“Dåligt nätverk”

“Låter kunden betala avgiften men det finns inget användbart nätverk”

“kan inte använda telefonen”

👍 40   👎 12

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Alicia Manuella Kobeldis - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt abonnemang, sämre avslutning
  • Tre skickar felaktiga fakturor trots betalning
  • Oproffsigt beteende och dålig kommunikation efter avslutat abonnemang

Max Wester - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Luras på pengar
  • Företaget drar 448kr av mig på ett abonnemang jag sagt upp för 4 månader sen och uppsägningstiden var 1 månad.
  • Har ringt dom 3 gånger och dom säger att dom ska stänga av faktureringen men dom drar fortfarande pengar.
  • Vid mitt fjärde samtal fick jag prata med en väldigt kompetent kille som kunde förklara vad som hänt men inte varför, han skulle se att jag fick pengarna tillbaka och abonnemanget äntligen avslutas

kund - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämst kundservice och täckning
  • Sämst kundservice, dålig täckning, pumpar ut pengar utan att leverera, okunnighet

Lars Rostlund - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt mobilt bredband på 3
  • Ofta hackar svtplay vid uppstart
  • Ingen förbättring trots flera samtal
  • Behov av 5G-utbyggnad
  • Svårt för sonen att spela på grund av tv-problem
  • Önskan om att bryta bindningstiden

Karin wu - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt nätverk
  • Kundtjänsten kan inte lösa problemet och undandrar sig ansvar
  • Ovillig att säga upp avtalet
  • Låter kunden betala avgiften men det finns inget användbart nätverk

Lisa Ariason - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • värsta upplevelse
  • problem med Wi-Fi och service
  • kundtjänst sa bara FÖRLÅT
  • inget signal någonstans
  • kan inte använda telefonen

Emma Gröndahl - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • lurar dig på pengar.
  • ingen bindningstid sa de, men behövde betala 30 dagar till.
  • svårt att byta abonnemang direkt.
  • faktureavgift trots autogiro och felaktiga fakturor.
  • dyra fakturaavgifter via e-post.
  • byter tillbaka till Vimla för hjälpsamhet, bra erbjudanden och inga extrakostnader.

Magnus - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Småprispriser, ljuger i telefon
  • Dolda kostnader som straffavgifter
  • Svårt att hitta kontaktuppgifter på hemsidan
  • Hopplös AI-chatt för support

Evelina Mavrou - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen täckning och inget nätverk
  • Sämsta täckningen och nätverket jag upplevt!!
  • Bytte till 3 då jag fick ett bättre prisförslag
  • Ångerrätten gällde dock inte
  • Ingenting har fungerat sen dag jag satte igår deras abonnemang
  • Rekommenderar absolut inte håll er borta!!

Serif Kahraman - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra priser och fakturering, lätt åtkomlighet i appen, inga större missnöjen
  • Bra kundservice och kommunikation
  • Positiv upplevelse som företagskund, rekommenderas

Lena Carlsson - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kampanjerna fungerar inte

Marcin Sarbinowski - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Verkligen det värsta ski..
  • Har aldrig upplevt något värre.
  • Känner att han blivit lurad på pengar av tre.!!!
  • Väldigt dåligt internet uppkoppling här vi bor, stämmer inte med deras täckning karta.
  • Vi kommer ALLTID välja TRE.

Henz Mikael Ulfeldt - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Totalt ovilliga att lösa dina problem
  • Vad säljaren lovar på telefon skiter dom fullständigt i
  • Tre år ett blufföretag uppenbart
  • Läst flera omdömen här många missnöjda och många med exakt samma problem
  • Ångrar stort att jag inte läste här innan

Benny - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fortsätter skicka fakturor trots uppsägning
  • Svårt att få fakturorna stoppade
  • Felaktig information om uppsägning av abonnemang
  • Lurande verksamhet
  • Mycket dålig service
  • Negativt inställning vid fel
  • Kontaktar konsumentombudsmannen och ARN
  • Negativ upplevelse med bolaget
  • Önskade att kunna ge minus 100 stjärnor
  • Rekommenderar att välja annat mobilbolag

kund 1234 - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Totalt lurad av företaget
  • Otydligt avtal som inte följdes
  • Tidskrävande och otrevlig uppsägningsprocess
  • Skyllde på kunden istället för att lösa problemet
  • Känns som att företaget inte bryr sig om kundernas problem

Maud Kriborg Lundin - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • ingen ström, inget Wi-Fi, ingen mobil täckning i 19 timmar
  • försäljaren påstod att det inte var rätt abonnemang
  • livet som insats med skitabbonemang

Nichlas Samuelsen - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Krångligt att säga upp abonnemang via telefon.

Peter - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundtjänst
  • Faktureringsavgift trots autogiro
  • Lång väntetid i telefonkö
  • Komplext att skicka mejl

Rany Yasso - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Låg signalstyrka, speciellt inomhus.
  • Kundtjänsten har inte löst problemet efter 6 försök.
  • Tekniker skyller på mobiltelefonen trots familjeabonnemang.
  • Bristfällig prestation.