Tomtop

55 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.6 för Tomtop kommer från 55 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Tomtop:

TrustPilot (55)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Tomtops returpolicy får blandade recensioner från kunderna. Å ena sidan är det positivt att de har en flexibel återbetalningspolicy och snabb hantering av returer, vilket ger en smidig upplevelse för kunderna. Å andra sidan kritiseras företaget för att inte erbjuda möjligheten att få tillbaka pengarna och för att ha dålig kundservice. Sammantaget verkar Tomtops returpolicy vara effektiv för de kunder som inte har några problem med sina inköp, men den kan vara bristfällig när det uppstår problem som kräver kundsupport. (40% positivt, 60% negativt)

“Sämsta kundservicen”

“Varorna var exakt som beskrivning och levererades snabbare än beräknat”

“Ingen återbetalning av pengar”

“svårt att returnera trasig produkt”

“Kunden ombeds skicka in defekta produkter, skapar oro”

“Problem med återbetalning”

“Bad om att få returnera, vilket jag gjorde och skulle få pengarna tillbaka.”

“Inga pengar tillbaka trots returnering av produkter.”

“Usel kontakt”

“Följer inte lagar och regler för retur och reklamation”

👍 3   👎 3

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Robert Hertzman - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundservicen

Lars Olsson - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lätt att beställa och har bra priser
  • Varorna var exakt som beskrivning och levererades snabbare än beräknat

Rina Stenberg - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta hemsida och kundservice
  • Supporten svarar inte tydligt
  • Skrivaren saknade drivrutiner
  • Skrivaren fungerar inte korrekt
  • Dålig kvalitet på skrivaren
  • Ingen återbetalning av pengar
  • Supportteamet svarar inte på e-postmeddelanden

adam korolczuk - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • kvaliteten på elscootern är dålig
  • dålig kundservice vid reklamation
  • snabb leverans av produkten
  • svårt att returnera trasig produkt

Fredrik Holst - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Otillfredsställande kundservice, defekta produkter byts inte ut, försök att tjäna pengar på kundens bekostnad
  • Trådlösa hörlurar glappar i kontakten, hög prissättning för byte av defekta varor
  • Minimal återbetalning föreslås istället för byte av produkten
  • Kunden ombeds skicka in defekta produkter, skapar oro

Old one - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Låg kvalitet på produkterna
  • Dålig kundservice av Steven
  • Problem med återbetalning
  • Brister i ansvarstagande och affärsmoral

Jacqueline A. - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bad om att få returnera, vilket jag gjorde och skulle få pengarna tillbaka.
  • Fick betala tullavgifter för produkter som inte angavs på hemsidan.
  • Inga pengar tillbaka trots returnering av produkter.

Marie - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kontakt
  • Följer inte lagar och regler för retur och reklamation
  • Väntar fortfarande på pengar tillbaka

Simon Fryklund - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Inget svar från kundtjänst
  • Långsam leverans
  • Lurendrejare
  • Ingen återbetalning

Hugo Thoor - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • De följer inte svensk reklamationsrätt
  • De tvingar mig att betala returfrakten

Camilla O'Reilly - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig hantering av trasiga produkter
  • Krångligt process för att få ersättning
  • Dålig kvalitet på kommunikation och återkoppling
  • Problem med returpolicy och återbetalning

Anton Åkerling - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Levererar inte produkter
  • Blockera konton som försöker handla med rabatter

Musakka - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • ingen information om orderstatus
  • ingen respons på kundtjänstfrågor
  • ingen återbetalningspolicy
  • långsam leverans

Emma - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Dålig kommunikation
  • Ingen återbetalning
  • Fraktansvar läggs på kunden

Tomas - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans och bristande kommunikation
  • Ingen information om trackingnummer och problem med återbetalning
  • Avsaknad av kundservice och återbetalning dröjer
  • Ingen återkoppling från företaget trots upprepade försök
  • Värdelös upplevelse, bör undvikas