Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Svea Ekonomis webbplats har en mycket ostrukturerad design och brister i kommunikation och tydlighet, vilket kan leda till förvirring för kunderna. Dessutom verkar det finnas problem med faktureringen och betalningspåminnelser skickas ut även om fakturan är betald i tid. Många kunder känner sig lurade och anser att det är bättre att använda tjänster som Klarna istället för att samarbeta med Svea Ekonomi. Det är också klagomål på att man inte får någon faktura och att man själv måste ringa kunderna, vilket kan upplevas som besvärligt. Sammantaget verkar Svea Ekonomi ha en del utmaningar när det gäller att leverera en smidig och pålitlig kundupplevelse på sin webbplats. (70%)