Svea Ekonomi

10 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Svea Ekonomi kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Svea Ekonomi:

OmdömesStälle (8)
TrustPilot (2)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Svea Ekonomi upplevs ha bristfällig kommunikation med kunderna, då de skickar fakturor sent eller inte alls, samt har problem med orderhantering och tekniska fel som tar lång tid att åtgärda (-73%). Dessutom har de ett dåligt rykte med hotfulla meddelanden om skuld och problem med betalningsprocessen, vilket resulterar i bristande trygghet vid betalning (-67%). Det finns också klagomål på ineffektiv hantering av fakturor och inkassokrav, vilket leder till förvirring och frustration bland kunderna (-82%). Förbättring behövs i kommunikationen och transparensen kring faktureringen för att öka förtroendet för företaget. (109 ord)

“Många problem med orderhantering”

“Tekniska fel som tog lång tid att åtgärda”

“Stor risk för bedrägeri”

“Bedrövligt blufföretag”

“Blek kopia av Klarna”

“Uttänkt förvirrande betalningsförlopp”

“Dålig kundservice under rådande omständigheter”

“Skickar ut fakturor sent eller inte alls”

“Bristfällig kommunikation”

“Svårt att få kontakt”

👍 23   👎 118

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mikael trofast - 6 maj 2023

  • Dålig betallösning för e-handel
  • Många problem med orderhantering
  • Tekniska fel som tog lång tid att åtgärda
  • Kostsamt misstag som företaget inte vill ta ansvar för
  • Inkompetent och oärligt företag

Johan - 5 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Stor risk för bedrägeri

Johan - 16 september 2021

  • Bedrövligt blufföretag

Christian Calvert - 15 september 2021

  • Blek kopia av Klarna
  • Uttänkt förvirrande betalningsförlopp
  • Påminnelseavgift tas ut
  • Skit företag

Marcus R - 18 december 2020

  • Girigt och icke kundvänligt företag
  • Missnöjd med påminnelseavgift och inkassokrav
  • Dålig kundservice under rådande omständigheter
  • Oförstående kundservice och brist på flexibilitet

Marit Nutti - 29 november 2020

  • Skickar ut fakturor sent eller inte alls
  • Tar in påminnelse och inkasso avgifter
  • Verkar ha det som system

Senad Palic - 1 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Bristfällig kommunikation
  • Dålig kundservice
  • Lurande metoder
  • Svårt att få kontakt
  • Problem med SVEA