SuperTravel

21 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.2 för SuperTravel kommer från 21 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för SuperTravel:

TrustPilot (21)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. SuperTravels webbplats har generellt dåliga recensioner med klagomål på falsk marknadsföring, dold information och misslyckad incheckning online. Många kunder uppgav att de hade problem med ändrade tider och att återbetalningsprocessen var bristfällig. Trots ett fåtal positiva recensioner verkar majoriteten av användarna tycka att SuperTravel är en av de sämsta sajterna för bokningar. (70%)

“Trustpilot har tagit bort en negativ recension från kunden och bolaget verkar försöka undvika problemet.”

“Haha”

“Allt bara funkade - helnöjd”

“Lätt att använda bra valuta för pengarna”

“enkel och lätt bookning”

“Smidig bokning”

👍 0   👎 15

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Hotel - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kortet har gått ut och bolaget måste kontakta kunden direkt för återbetalning.
  • Det går inte att avboka bokningen och supporten är otrevlig.
  • Trustpilot har tagit bort en negativ recension från kunden och bolaget verkar försöka undvika problemet.
  • Bolaget försöker undvika att lösa problemet och kunden har varit tvungen att anmäla till Svenska ARN.

Chadd Harlow - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Haha
  • owe

Robert Folkesson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Enkelt och smidigt
  • Bra pris
  • Allt bara funkade - helnöjd

Martin - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lätt att använda bra valuta för pengarna
  • Bra kommunikation

Anette Svensson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • enkel och lätt bookning

Suzi Sadek - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Smidig bokning
  • Hotellet inte som förväntat