Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. SuperTravel har en del problem med falskmarknadsföring och brist på tydlig information i finstilta texter, vilket har lett till att många kunder känner sig lurade (43%), besvikna över ombokningsprocessen (38%), och frustrerade över extra kostnader för bagage och sittplatser (29%). Trots detta har vissa kunder haft en positiv upplevelse med bra bokningsservice (14%) och snabb leverans av boarding pass (10%). Det verkar dock vara mycket oenighet kring återbetalningar och företagets kommunikation, vilket kan skapa förvirring och missnöje (36%). Sammantaget finns det en del att förbättra för att öka förtroendet hos kunderna.