SuperTravel

21 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.2 för SuperTravel kommer från 21 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för SuperTravel:

TrustPilot (21)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. SuperTravel har en kundservice som tyvärr får mycket negativ feedback. Många kunder klagar på långsam återkoppling, svårigheter att få återbetalning, och obehagliga telefonsamtal till Indien. Trots vänligt bemötande och hjälp med bokningar, verkar företaget vara oseriöst i mångas ögon. Sammantaget verkar kundservicen vara ineffektiv och bristfällig, med många kunder som upplever problem att nå fram och lösa sina ärenden. Upprepade problem med återbetalning och ombokningar bidrar till en missnöjd klientel. Däremot har några få kunder fått bra hjälp och trevligt bemötande, vilket ger en liten ljusglimt bland de många negativa omdömena. (60%)

“Snabb och enkel att boka.”

“Kontaktar företaget och får ingen respons”

“Företaget ignorerar klagomål och frågor”

“Kortet har gått ut och bolaget måste kontakta kunden direkt för återbetalning.”

“Det går inte att avboka bokningen och supporten är otrevlig.”

“Bolaget försöker undvika att lösa problemet och kunden har varit tvungen att anmäla till Svenska ARN.”

“Allt har fungerat till full belåtenhet”

“Bra upplevelse och kundservice”

“Haha”

“Snabba svar!”

👍 13   👎 166

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Vici - 14 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb och enkel att boka.

Kund - 11 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Kontaktar företaget och får ingen respons
  • Fick inte det rum jag bokade
  • Företaget ignorerar klagomål och frågor

Hotel - 8 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Kortet har gått ut och bolaget måste kontakta kunden direkt för återbetalning.
  • Det går inte att avboka bokningen och supporten är otrevlig.
  • Trustpilot har tagit bort en negativ recension från kunden och bolaget verkar försöka undvika problemet.
  • Bolaget försöker undvika att lösa problemet och kunden har varit tvungen att anmäla till Svenska ARN.

Håkan Johansson - 15 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Allt har fungerat till full belåtenhet

Kristoffer Lilja - 9 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Bra upplevelse och kundservice

Chadd Harlow - 3 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Haha
  • owe

Margareta - 3 april 2022Trustpilot 🔗

  • Snabba svar!
  • Bra service!
  • Seriös tjänst!?

Robert - 21 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Effektiv leverans
  • Bra produktkvalitet
  • Bra kundservice
  • Prisvärt

Robert Folkesson - 31 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Enkelt och smidigt
  • Bra pris
  • Allt bara funkade - helnöjd

Saga Ekelin - 3 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Bristande kundbemötande

Madeleine Wennersten - 17 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Smidigt
  • Bra priserbjudande
  • Bästa priserbjudande
  • Inget krångel