SuperTravel

21 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.2 för SuperTravel kommer från 21 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för SuperTravel:

TrustPilot (21)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. SuperTravel har en dålig kommunikation med långsam återkoppling (65%), vilket resulterar i problem med felaktig information och bristande support från flygbolag som TAP. Kundtjänsten är svår att nå och har svårt att lösa problem, vilket leder till förvirring och missnöjda kunder. Dock har vissa kunder uppskattat att de fått boardingpass i tid och att bokningsservicen är bra (35%). Sammantaget verkar SuperTravel vara bristfällig när det gäller kommunikation och kundsupport, vilket resulterar i en negativ upplevelse för många kunder.

“Snabb respons”

“Kontaktar företaget och får ingen respons”

“Företaget ignorerar klagomål och frågor”

“Kortet har gått ut och bolaget måste kontakta kunden direkt för återbetalning.”

“Trustpilot har tagit bort en negativ recension från kunden och bolaget verkar försöka undvika problemet.”

“Bolaget försöker undvika att lösa problemet och kunden har varit tvungen att anmäla till Svenska ARN.”

“Allt har fungerat till full belåtenhet”

“Bra upplevelse och kundservice”

“Haha”

“Snabba svar!”

👍 13   👎 125

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Robert Tamm - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb respons

Kund - 11 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Kontaktar företaget och får ingen respons
  • Fick inte det rum jag bokade
  • Företaget ignorerar klagomål och frågor

Hotel - 8 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Kortet har gått ut och bolaget måste kontakta kunden direkt för återbetalning.
  • Det går inte att avboka bokningen och supporten är otrevlig.
  • Trustpilot har tagit bort en negativ recension från kunden och bolaget verkar försöka undvika problemet.
  • Bolaget försöker undvika att lösa problemet och kunden har varit tvungen att anmäla till Svenska ARN.

Håkan Johansson - 15 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Allt har fungerat till full belåtenhet

Kristoffer Lilja - 9 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Bra upplevelse och kundservice

Chadd Harlow - 3 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Haha
  • owe

Margareta - 3 april 2022Trustpilot 🔗

  • Snabba svar!
  • Bra service!
  • Seriös tjänst!?

Robert Folkesson - 31 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Enkelt och smidigt
  • Bra pris
  • Allt bara funkade - helnöjd

Martin - 7 december 2021Trustpilot 🔗

  • Lätt att använda bra valuta för pengarna
  • Bra kommunikation

Suzi Sadek - 17 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Smidig bokning
  • Hotellet inte som förväntat

Saga Ekelin - 3 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Bristande kundbemötande

Madeleine Wennersten - 17 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Smidigt
  • Bra priserbjudande
  • Bästa priserbjudande
  • Inget krångel

Johan Söderholm - 26 april 2021Trustpilot 🔗

  • Enkelt och smidigt
  • Bra pris

Sebastian Isaksson - 9 mars 2021Trustpilot 🔗

  • Smidig bokning via messenger och problemfri ankomst