SuperTravel

21 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.2 för SuperTravel kommer från 21 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för SuperTravel:

TrustPilot (21)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. SuperTravel:s returpolicy verkar vara extremt bristfällig enligt recensionerna. Många klagomål om långsam återbetalning, svårigheter att få tillbaka pengar och bristande kommunikation angående återbetalning. Det finns också klagomål om försenade återbetalningar sedan 2020 och höga ombokningsavgifter som inte genomförts. Möjligheten att avboka resor verkar vara komplicerad trots avbokningskyddet, och vissa kunder har till och med blivit nekade återbetalning. Totalt sett verkar SuperTravel:s returpolicy vara ett stort problem för kunderna, vilket resulterar i lågt förtroende och oönskade ekonomiska förluster. (69.5%)

“Det går inte att avboka bokningen och supporten är otrevlig.”

“owe”

👍 1   👎 57

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Hotel - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kortet har gått ut och bolaget måste kontakta kunden direkt för återbetalning.
  • Det går inte att avboka bokningen och supporten är otrevlig.
  • Trustpilot har tagit bort en negativ recension från kunden och bolaget verkar försöka undvika problemet.
  • Bolaget försöker undvika att lösa problemet och kunden har varit tvungen att anmäla till Svenska ARN.

Chadd Harlow - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Haha
  • owe